فرهنگ غنی ایثار و شهادت در تمام سازمان ها جاری شود

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: باید فرهنگ غنی ایثار و شهادت در تمام دستگاه‌ها سازمان ها ساری و جاری شود. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم دکتر محمدرضا گروسی در مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر شرت آب و فاضلاب استان، با […]

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: باید فرهنگ غنی ایثار و شهادت در تمام دستگاه‌ها سازمان ها ساری و جاری شود.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم دکتر محمدرضا گروسی در مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر شرت آب و فاضلاب استان، با تبریک دهه پر خیر و برکت کرامت اظهار داشت: امروز امنیت و آرامشی که ایران اسلامی در منطقه از آن برخوردار است به برکت رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران است.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ غنی ایثار و شهادت در تمام دستگاه‌ها ساری و جاری شود، اظهار داشت: ما مسئولان و مدیران اجرایی باید در پاسداشت و حفظ این فرهنگ به طور جدی ورود پیدا کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قم و مشاور امور ايثارگران استاندار قم با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در شرکت آب و فاضلاب استان در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت ابراز امیدواری کرد این برنامه‌ها همچنان تداوم یابد.

وی بر ضرورت توانمندسازی اقشار ایثارگر تأکید کرد و گفت: باید با ارائه آموزش‌های ضمن خدمت و دیگر برنامه‌های آموزشی تلاش کنیم  توانمندی‌های این عزیزان در تمام ابعاد رشد پیدا کند.

گروسی در پایان تأکید کرد: امیدواریم مدیران دستگاه‌های اجرایی با تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت خدمت شایسته‌ای را آن‌گونه که درخور شأن مردم شریف ایران اسلامی ارائه کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این مراسم با بیان اینکه ۲۰ درصد کارکنان شرکت آب و فاضلاب را جمعیت ایثارگران تشکیل می‌دهند اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب با بهره‌مندی از توانمندی این عزیزان و با تکیه بر روحیه ایثارگری توانسته خدمات خود را در همه شرایط به نحو مطلوب به انجام برساند به گونه‌ای که در حال حاضر صد در صد جمعیت شهری استان از خدمات آب سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

وی با قدردانی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ویژه کارکنان ایثارگر شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برگزاری مراسم تقدیر از کسانی که برای حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع از خاک کشور از جان خود گذشتند به منزله اعلام پایبندی به اهداف و ارزش‌هایی است که در دفاع مقدس آفریده شد.

دکتر علی جان صادق پور خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم مسیری را که ایثارگران و جانبازان در راه اعتلای ایران اسلامی برگزیدند را با همان روحیه شهادت، ایثار و از خودگذشتی در راه خدمتگزاری به مردم تداوم بخشیم.

در پایان این مراسم با حضور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و مشاور امور ايثارگران استاندار قم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، سرگرد حسن‌پور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم و سرهنگ نیکوکلام مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان از کارکنان ایثارگر شرکت آب و فاضلاب استان قم قدردانی شد.