فراخوان سومین دوره طراحی نقاشی دیواری والمان‌های شهری“شهرنگار”درسطح ملی

فراخوان سومین دوره طراحی نقاشی دیواری و المان‌های شهری “شهرنگار” در سطح ملی به همت سازمان زیباسازی شهرداری قم آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛ مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ضمن اعلام آغاز فراخوان سومین دوره طراحی نقاشی دبواری و المان‌های شهری شهرنگار گفت: بر اساس سیاست‌های پیش روی سازمان، در حال […]

فراخوان سومین دوره طراحی نقاشی دیواری و المان‌های شهری “شهرنگار” در سطح ملی به همت سازمان زیباسازی شهرداری قم آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛ مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ضمن اعلام آغاز فراخوان سومین دوره طراحی نقاشی دبواری و المان‌های شهری شهرنگار گفت: بر اساس سیاست‌های پیش روی سازمان، در حال حرکت به سمتی هستیم که پروژه‌های زیباسازی ماندگاری بیشتری داشته باشند و با کیفیت مناسبتری نیز عرضه شوند.

محمد موسوی‌منش افزود: شهر قم از المان‌های ماندگار کم‌بهره است و مطالبه شهروندان و مدیران شهری نیز مؤکد این موضوع است تا در سطح میادین و فضاهای عمومی شهر شاهد اکران و نمایش آثار بیشتری باشیم و ضرورت دارد نگاه ماندگار بودن  و پایداری این آثار نیز مورد توجه قرار گرفته به نحوی که به جزئی از هویت آن مکان مبدل شوند.

وی با بیان اینکه تلاش شده در شهرنگار۳، فعالیت‌ها از تکامل و تعالی برخوردار باشد، افزود: با توجه به تجارب ده سال گذشته در زیباسازی محیط شهری به مناسبت استقبال از بهار، فرآیند جذب آثار و طرح‌ها در قالب “شهرنگار” شکل گرفت و فراخوان این جشنواره منتشر شد.

موسوی‌منش در ادامه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت و هنر اساتید فن گفت: در این راستا از اساتید و داورهای مجرب همچون آقایان سهند حسامیان، سید مجتبی موسوی، علی سلطانی، رضا خانه‌زاد یزدی، اردشیر میرمنگره ، هادی گلمحمدی دعوت بعمل آمد تا جهت پیشبرد اهداف فراخوان راهگشا باشند.

وی افزود: سازمان زیباسازی شهرداری قم، با برخورداری از دانش فنی لازم و تجربه بسیار موفق در دوره‌های قبلی آمادگی کامل دارد تا سومین فراخوان خود را با عنوان “شهرنگار۳” با رویکردی جدید و هنری در حوزه المان‌ها و نقاشی‌های شهری آغاز نماید و بخش بسیار مهمی از فراخوان که همان هدایت، راهبری، برنامه‌ریزی و برنامه‌دهی فرآیند می‌باشد را برعهده گیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ابراز امیدواری کرد مانند گذشته، با حمایت تمامی هنرمندان و معماران، به خصوص تمامی دانشگاه‌ها و گروه‌های تخصصی شهر قم و استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح استانی و کشوری بتوانیم سومین فراخوان شهرنگار۳ را در بهمن و اسفند ماه ۱۳۹۸ با شکوه‌تر از گذشته برگزار نماییم.

موسوی‌منش  اظهار داشت: از کلیه طراحان، هنرمندان و متخصصان فضای سه بعدی و حجم دعوت به عمل می‌آید، پیشنهادات خود را همراه با CD  و DVD حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی ماه ۹۸ به دبیرخانه سازمان ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال‌های ارتباطی سازمان زیباسازی مراجعه فرمایید.