عزاداری علمائ و مردم در حرم حضرت زینب (س)

به همت  دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی در شهر زینبیه،علمائ و مردم در حرم حضرت زینب (س) در سوگ اباعبدالله الحسین(ع) به عزاداری پرداختند. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی دفتر آیت الله فاضل لنکرانی : مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط دفتر حضرت […]

به همت  دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی در شهر زینبیه،علمائ و مردم در حرم حضرت زینب (س) در سوگ اباعبدالله الحسین(ع) به عزاداری پرداختند.
به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی دفتر آیت الله فاضل لنکرانی : مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی در شهر زینبیه با حضور علماء و اقشار مختلف از پیروان و ارادتمندان به ساحت مقدس اهلبیت علیهم السلام در عزای امام حسین در ایام قبل از ظهردر حال برگزار است.
قرائت قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا،سخنرانی ، نوحه سرایی و سینه زنی و نماز جماعت و ضیافت ناهار حسینی از برنامه های این دهه می باشد.
سخنران مراسم به فضائل و مناقفب و اهداف مقدس حضرت امام حسین(ع) پرداخته اند و اشاره کردند که اقامه عزای امام حسین تضمین بقای دین می باشد.
دیروز پس از سخنرانی جمعیت عزا دار از دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی از میدان حجیره به سوی حرم مطهر و منور حضرت زینب (س) حرکت کردند و در فضای اکنده از حزن و اندوه به نوحه و عزادای پرداخته اند.