ظرفيت هاي استان قم به متقاضيان سرمايه گذاري معرفي شود

معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار قم در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم، با اشاره به مهيا بودن زيرساخت هاي لازم جهت سرمايه گذاري در استان قم اظهار داشت: ظرفيت هاي قم و ويژگي هاي ممتاز اين استان، موجب شده است كه بسياري از افراد براي […]

معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار قم در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم، با اشاره به مهيا بودن زيرساخت هاي لازم جهت سرمايه گذاري در استان قم اظهار داشت: ظرفيت هاي قم و ويژگي هاي ممتاز اين استان، موجب شده است كه بسياري از افراد براي سرمايه گذاري قم را انتخاب كنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،مهرداد غضنفری با اشاره به هدايت سرمايه ها و آگاهي بخشي به سرمايه گذاران در زمينه ي پروژه هاي قابل سرمايه گذاري در قم خاطر نشان کرد: تقاضاهاي سرمايه گذاري در قم  در حال حاضر تا مرحله اجرایی شدن فاصله زیادی را طي مي کنند و به همین علت اطلاع رسانی در این زمینه در دستور کار حوزه جذب سرمایه گذاری است.

غضنفری با قدردانی از تلاش بانک های فعال استان برای ارائه ي تسهیلات به واحدهای تولیدی، ادامه داد: تذکرهایی که به بانک ها داده می شود، فقط برای بهتر شدن امور است و هدف، ایجاد ناراحتی برای مسئولان بانکی نیست.

معاون استاندار قم بيان داشت: بر اساس رصد و بررسی صورت گرفته مدیران بانکی قم در مقایسه با سایر استان ها با عوامل اجرایی همراهی خوبی دارند.

غضنفري در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خدمات صادقانه سید مهدی صادقی استاندار سابق قم، وی را واجد خصوصیات انسانی و مکارم اخلاق توصیف کرد.

غضنفری همچنین با اشاره به انتخاب سید محمد رضا هاشمی به عنوان سرپرست استانداری قم افزود: به همه مدیران بايستي با ایشان به عنوان مقام ارشد استان همراهی و همکاری لازم را داشته باشند، تا مدیریت امور طبق روال عادی خود پیش برود.