طرح های اقتصادی شهر قم متناسب با جایگاه فرهنگی این شهر باشد

آیت الله العظمی جوادی آملی با اشاره به اجرای برخی پروژه های تجاری در مرکز شهر قم گفت: طرح های اقتصادی شهر قم متناسب با جایگاه فرهنگی این شهر باشد به گزارش روابط عمومی استانداری قم آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار استاندار و مسئولان ارشد استان قم طی سخنانی با اشاره به اهمیت […]

آیت الله العظمی جوادی آملی با اشاره به اجرای برخی پروژه های تجاری در مرکز شهر قم گفت: طرح های اقتصادی شهر قم متناسب با جایگاه فرهنگی این شهر باشد
به گزارش روابط عمومی استانداری قم آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار استاندار و مسئولان ارشد استان قم طی سخنانی با اشاره به اهمیت نیازسنجی قبل از آغاز طرح های عمرانی گفت: بایستی چشم انداز پروژه های عمرانی قبل از روع به کار مشخص باشد.
این مرجع تقلید کاربری پروژه های تجاری در مرکز شهر قم را مورد توجه قرار داد و کفت: طرح های عمرانی و تجاری باید متناسب با جایگاه فرهنگی شهر قم باشند.
ایشان در ادامه با تاکید بر  فراهم شدن بسترهای توسعه ی اشتغال، افزود: سرمایه گذاری در شهر قم بایستی به سمت تولید و اشتغال هدایت شود.
آیت الله العظمی جوادی آملی همچنین پروژه های نیمه کاره شهر قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این طرح ها در اسرع وقت جهت استفاده عموم آماده شوند.
سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در  این دیدار گزارشی از اقدامات دولت در سال ۹۶ ارائه داد و گفت: موفقیتهای حاصل شده در عرصه های مختلف نتیجه ی تعامل و
همکاری دستگاه های مختلف بوده است.
استاندار قم با اشاره به شعار سال ۹۶ افزود: در زمینه ی اشتغال و بسترسازی جهت سرمایه گذاری در مسیر تولید، در استان قم گام های خوبی برداشتیم.
وی ادامه داد: در سال ۹۷ نیز تحقق حمایت از تولید داخلی را با قوت پیگیری خواهیم نمود و این مسئله جزء اولویت های اصلی همه ی بخش های دولت است.
حجت الاسلام نمازی مشاور امور روحانیت وزیر کشور نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام وزیر کشور، با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در زمینه ی کاهش مشکلات اجتماعی گفت: وزارت کشور نیز کاهش آسیب های اجتماعی را در دستور کار قرار داده است.
وی در ادامه به بحث حمایت از تولید داخلی اشاره و خاطرنشان کرد: مجموعه های تحت نظر وزارت کشور از جمله استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور موظف به خرید کالای داخلی شده اند.
فرماندار قم و جمعی از مدیران ارشد استان، سید مهدی صادقی استاندار قم را در دیدار آیت الله العظمی جوادی آملی همراهی نمودند.