طرح تحول نظام سلامت عقب نشینی نخواهد کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به بازدید مهندس امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان الزهرا(س) اشاره کرد و گفت: در آن بازدید که وزیر بهداشت نیز حضور داشت، آقای امیرآبادی تاکید کرد که با بنیاد برکت گفتگو کرده تا ساختمان های پشت بیمارستان خریداری و شاهد توسعه بیمارستان باشیم که منتظر […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به بازدید مهندس امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان الزهرا(س) اشاره کرد و گفت: در آن بازدید که وزیر بهداشت نیز حضور داشت، آقای امیرآبادی تاکید کرد که با بنیاد برکت گفتگو کرده تا ساختمان های پشت بیمارستان خریداری و شاهد توسعه بیمارستان باشیم که منتظر محقق شدن این وعده هستیم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر ایرانی خواه در مراسم معارفه رئیس جدید بیمارستان شهدا قم با اشاره به فعالیت بیمارستان الزهرا(س) گفت: این بیمارستان سال ها با حمایت واقف محترم فعالیت کرد اما به دلیل فقدان استانداردهای لازم و عدم امکان بازسازی و بهسازی آن طبق نظر فنی کارشناسان مربوطه، تعطیل و خدمات بیمارستانی به بیمارستان شهدا قم منتقل شد.

دکتر ایرانی خواه با بیان اینکه پایگاه اورژانس در بیمارستان الزهرا(س) دایر است، افزود: به هیچ عنوان بنا نداریم بیمارستان را تعطیل کنیم و نام حضرت زهرا(س) بر آن مرکز می ماند و خدمات درمانگاهی ارائه می شود که درمانگاه بیمارستان نیز طی هفته های آتی راه اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به برخی گفته ها در خصوص مسائل شرعی وقف آن بیمارستان اشاره کرد و گفت: این موضوع با نظارت و هماهنگی و همچنین اشراف کامل تنظیم کننده وقفنامه انجام شده و به هیچ عنوان وقف ضایع نمی شود.

وی به بازدید مهندس امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان الزهرا(س) اشاره کرد و گفت: در آن بازدید که وزیر بهداشت نیز حضور داشت، آقای امیرآبادی تاکید کرد که با بنیاد برکت گفتگو کرده تا ساختمان های پشت بیمارستان خریداری و شاهد توسعه بیمارستان باشیم که منتظر محقق شدن این وعده هستیم.

 

*طرح تحول نظام سلامت تعطیل نمی شود

دکتر ایرانی خواه در ادامه به اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: در این راستا خدمات گسترده ای به مردم ارائه شد و البته هزینه هایی هم به همراه داشت که باید به دنبال اعتبارات پایدار بود.

وی تاکید کرد: طرح تحول نظام سلامت عقب نشینی ندارد و نباید به حرف های بی پایه و اساسی که در فضای مجازی عنوان می شود، توجه کرد چرا که این طرح مورد تایید مقام معظم رهبری بوده و با صلابت و اطمینان و حمایت همه مسئولان از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت، ادامه خواهد یافت.