ضرورت جداسازی مسیرهای رفت و برگشت در جاده ها

رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به توقف تولید یکی از خودروهای داخل در سال آینده، گفت: انواع آزمایش ها بر غیر ایمن بودن این وسیله نقلیه صحه گذاشته و قطعاً من به عنوان یک مسئول نه تنها موافق عدم تولید این خودرو بلکه اصرار نیز داشته تا این که در آینده شاهد تردد آن […]

رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به توقف تولید یکی از خودروهای داخل در سال آینده، گفت: انواع آزمایش ها بر غیر ایمن بودن این وسیله نقلیه صحه گذاشته و قطعاً من به عنوان یک مسئول نه تنها موافق عدم تولید این خودرو بلکه اصرار نیز داشته تا این که در آینده شاهد تردد آن نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “سیدتیمور حسینی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در قم، گفت: پس از انتصاب به حمدالله امروز توفیق شد تا در شهر مقدس قم و در جوار حضرت فاطمه معصومه(س) حضور یافته و با استمداد از کریمه اهل بیت(س) این ماموریت خطیر را در ناجا آغاز کنم.

وی در ادامه با اشاره به توقف تولید یکی از خودروهای داخل در سال آینده، اظهار داشت: شرایط خاصی حاکم است از طرفی ملزم به حمایت از تولید داخلی بوده و از طرفی باید حمایت مان را از ایمنی نیز حذف نکنیم.

رئیس پلیس راه ناجا با بیان این که رویکرد پلیس ارتقاء ایمنی و امنیت است، گفت: توصیه ما این است که کیفیت تولید خودروهای ساخت داخل باید افزایش یابد، پلیس تنها تصمیم گیرنده و تصمیم ساز نیست و به عنوان مدعی العموم در حوزه امنیت ترافیکی می تواند مواردی را تذکر دهد.

سردار حسینی با بیان این که یکی از مکان هایی که در اختیار پلیس است، محل شماره گذاری خودروها است، تصریح کرد: باید این محل به عنوان یک گلوگاه تلقی شده تا خودروهای ناایمن نتوانند از این دروازه عبور کنند.

رئیس پلیس راه ناجا با بیان این که انواع آزمایش ها بر غیر ایمن بودن این وسیله نقلیه صحه گذاشته اند، تصریح کرد: قطعا من به عنوان یک مسئول نه تنها موافق عدم تولید این خودرو بلکه اصرار نیز داشته تا این که در آینده شاهد تردد آن نباشیم.

سردار حسینی، جداسازی مسیرهای رفت و برگشت در جاده ها را در کاهش سوانح رانندگی مهم ارزیابی کرد و افزود: البته این امر دارای ایراداتی چون واژگونی، خروج از جاده و تصادف با ابنیه راه ها است بنابراین نمی توان یک نسخه کلی برای جداسازی راه ها تبیین کرد.