ضرورت آمادگي مسئولان براي مقابله با تهديدات زيست محيطي

استاندار قم با اشاره به برگزاري رزمايش پدافند غيرعامل در استان قم ضرورت آمادگي مسئولان براي مقابله با تهديدات زيست محيطي را مورد تاكيد قرار داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در چهارمين همايش مديران كل پدافند غيرعامل سراسر كشور كه به ميزباني استان قم برگزار […]

استاندار قم با اشاره به برگزاري رزمايش پدافند غيرعامل در استان قم ضرورت آمادگي مسئولان براي مقابله با تهديدات زيست محيطي را مورد تاكيد قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در چهارمين همايش مديران كل پدافند غيرعامل سراسر كشور كه به ميزباني استان قم برگزار شد طي سخناني با اشاره به قرار گرفتن در هفته ي منابع طبيعي اظهار داشت: همه ي مردم و مسئولان در برابر حفاظت از محيط زيست مسئول اند.
استاندار قم با بيان اينكه استفاده از تفكر جمعي، هم افزايي و تبادل تجربيات در راستاي موفقيت در هر حوزه اي امري ضروري است افزود: برگزاري اين همايش با حضور مسئولان سراسر كشور اين تعامل و هم افزايي را تسهيل نموده است.
نماينده عالي دولت در استان با اشاره به برگزاري رزمايش پدافند زيستي در استان قم، وجود شهرك دام در اين استان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد: مسئولان بايد براي مقابله با هرگونه تهديدات زيست محيطي آمادگي لازم را داشته باشند.
وي در ادامه با اشاره واقع شدن قم در مركز كشور و نيز ويژگي هاي منحصر به فرد اين شهر در بحث مذهبي و فرهنگي گفت: همين مسئله موجب شده است كه امنيت اين استان از اهميت ويژه اي برخوردار باشد.
صادقي خاطرنشان كرد: به مدد همكاري همه ي مسئولان امنيتي و انتظامي استان، مردم از آرامش و امنيت كامل برخوردار هستند.