صعود کارکنان آبفای استان به قله برف انبار با شعار «سازگاری با کم آبی»

کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم به مناسبت هفته صرفه‌جویی با شعار «سازگاری با کم آبی» در مصرف آب به قله برف انبار در روستای فردو صعود کردند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب مدیرعامل و […]

کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم به مناسبت هفته صرفه‌جویی با شعار «سازگاری با کم آبی» در مصرف آب به قله برف انبار در روستای فردو صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم به قله سه هزار و ۲۰۰ متری برف انبار در روستای فردو صعود کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در حاشیه این کوهپیمایی با اشاره به چالش کمبود آب در کشور، سازگاری با شرایط پیش رو را کلید عبور از مشکلات ناشی از کمبود آب دانست و گفت: باید در این زمینه از تمام روش‌های تبلیغی و اطلاع رسانی استفاده کنیم و مردم را به استفاده درست از آب ترغیب و تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه برای سازگاری با کم آبی نیازمند تغییر در رفتار و ابزار مصرف آب هستیم گفت: باید صرفه‌جویی در مصرف آب و پرهیز از اسراف به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود که در این صورت می‌توانیم از بسیاری از مشکلات عبور کنیم.

دکتر صادق پور با اشاره به کوهپیمایی کارکنان شرکت آب و فاضلاب با شعار «سازگاری با کم آبی» ابراز داشت: امیدواریم فرهنگ استفاده درست از آب در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم خودمان را با شرایط موجود سازگار کنیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأثیرات ورزش در سلامتی جسمی و روحی انسان، کوهنوردی را یکی از ورزش‌های مفرح دانست و گفت: این ورزش علاوه بر سلامتی، شادابی و نشاط در بین همکاران، روحیه همکاری و مشارکت را افزایش می‌دهد که در انجام امور اداری نیز بسیار با اهمیت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تاکید کرد: مجموعه مدیریتی آبفا معتقد است اگر کارکنان سازمان از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشند در پاسخگویی به ارباب‌رجوع و جلب رضایت مردم موفق‌تر عمل خواهند کرد.