صحبت های ریاست هیات تکواندو قم در رابطه با انتخاب سید محمد پولادگر

محمد جمشیدی گفت : رشته تکواندو امروز در سراسر جهان به خوبی کار می شود و این نشان می دهد که این رشته در تمام نقاط جهان جا افتاده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومی هیات تکواندو استان قم ،رئیس هیئت تکواندو استان قم با بیان اینکه گاهی کشور کره […]

محمد جمشیدی گفت : رشته تکواندو امروز در سراسر جهان به خوبی کار می شود و این نشان می دهد که این رشته در تمام نقاط جهان جا افتاده است.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومی هیات تکواندو استان قم ،رئیس هیئت تکواندو استان قم با بیان اینکه گاهی کشور کره جنوبی که مهد تکواندو است، نتوانسته درخششی در مسابقات داشته باشد، افزود:در برهه ای از زمان کشور ما جای کره را گرفته و امروز در تمامی کشورهای اروپایی مسابقات به صورت هفتگی برگزار می شود تا بازیکنان خود را در مرز آمادگی نگه دارند.
وی بیان کرد:باید شرایط خود را به گونه پیش ببریم تا در رتبه نخست جهان قرار بگیریم چرا که یک لحظه غفلت ممکن تکواندو ایران را عقب بیاندازد.
جمشیدی خاطر نشان کرد: اگر رشته ای تا همیشه در اوج باشد نشان می دهد که آن رشته رقیبی ندارد و در هیچ جای جهان به خوبی کار نشده است.
رئیس هیئت تکواندو استان قم درباره انتخاب سید محمد پولادگر به عنوان رئیس فدراسیون این رشته توضیح داد: در مدیریت تحلیل اماری وجود دارد که بر این اساس آقای پولادگر از نظر آمار بسیار خوب بوده است.
وی اضافه کرد:در حال حاضر فدراسیون تکواندو از نظر مدالی، قهرمانی،نیروی انسانی،تجهیزات و غیره نسبت به فدراسیون ها وکشورهای دیگر کم نداشته است اما ممکن است گاهی از نظر فنی دچار مشکل شده باشیم.
رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به اینکه نمی توان انتظار داشت که یک مدیر در تمام دوران خود موفق ظاهر شود،گفت:امکانات امروز تکواندو و شخصیتی که در کشور و حتی جهان تکواندو پیدا کرده است را مرهون زحمات آقای پولادگر و تیم ایشان هستیم.
به گفته وی،با حضور محمد پولادگر برخی از نامزدها به مدیریت وی اذعان کردند و انصراف دادند.
وی با اشاره به اینکه آقای پولاگر تمایل به حضور نداشتند، عنوان کرد: در شرایط فعلی نیاز بود که آقای پولادگر باشد و در این دوره وی با اصرار روسای هیئت ها به میدان آمد.

جمشیدی درباره نحوه انتخاب پولادگر بیان کرد: بنا بر جلسه ای که روسای تکواندو بایکدیگر داشتند به این جمع بندی رسیدند که به جز آقای پولادگر هیچکس نمی تواند به جامعه تکواندو ایران کمک کند.