شهردار منطقه هفت :خیابان ارم قم پیاده راه می شود

شهردار منطقه هفت قم از آغاز عملیات پیاده راه سازی خیابان ارم، حد فاصل سه راه بازار و ابتدای خیابان انقلاب با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: زمان اجرای این طرح چهار ماه خواهد بود.  به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  ، علیرضا اقبالیان تبدیل معابر اطراف حرم مطهر حضرت […]

شهردار منطقه هفت قم از آغاز عملیات پیاده راه سازی خیابان ارم، حد فاصل سه راه بازار و ابتدای خیابان انقلاب با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: زمان اجرای این طرح چهار ماه خواهد بود.

 به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  ، علیرضا اقبالیان تبدیل معابر اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با هدف حذف ترافیک خودرو، افزایش ایمنی و سهولت در آمد و شد زائران و شهروندان، حفظ آراستگی و زیبایی منظر شهری را از جمله اهداف این طرح برشمرد.
وی ادامه داد: طرح پیاده راه سازی معابر اطراف حرم مطهر و بافت تاریخی و قدیمی بازار و اطراف آن از چند سال قبل آغاز شده و با اجرای پیاده راه سازی خیابان ارم، طرح های اجرا شده به هم متصل می شود.
وی اضافه کرد: از سال های گذشته و در مراحل نخستین احداث پیاده راه سازی معابر اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، اجرای طرح باغ راه بهار، کوچه ۹ خیابان ارم معروف به آب انبار سید عرب و خیابان حضرتی حد فاصل پل بازار تا خیابان ارم عملیاتی شده و به بهره برداری رسیده است.
اقبالیان گفت: ایستگاه های اتوبوس و تاکسی واقع در طرح پیاده راه سازی خیابان ارم، در مکان های مجاور جانمایی شده که محل استقرار آنها بوسیله نصب بنر در محل های قبلی ایستگاه ها و همچنین در طول مسیر طرح اطلاع رسانی شده است.
شهردار منطقه هفت در پایان ضمن تشکر از شهروندان و کسبه خیابان ارم از همراهی و مشارکت در اجرای طرح های عمرانی هسته مرکزی شهر، اظهار کرد: اجرای طرح های عمرانی با توجه به شرایط خاص محله ها و معابر هسته مرکزی شهر و بافت فرسوده با مشکلات متعددی مواجه است ولی تجربه و سابقه همکاری شهروندان و به خصوص کسبه، اجرای طرح های عمرانی را تسریع نموده است.
منبع خبر: اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم