شناسايي و دستگيري سارق ارز ديجيتال در قم

رئیس پلیس فتا استان قم از شناسايي و دستگيري یک سارق ارز ديجيتال در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “علی موالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر از دسترس خارج شدن gmail وی و اینکه gmail به کيف پول ارز […]

رئیس پلیس فتا استان قم از شناسايي و دستگيري یک سارق ارز ديجيتال در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “علی موالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر از دسترس خارج شدن gmail وی و اینکه gmail به کيف پول ارز ديجيتال شاکيه متصل است و پس از تماس با پشتيباني شرکت متوجه سرقت ارز ديجيتال معادل ۹۸ ميليون تومان شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه یک آدرس gmail به دست آمده و مشخص شد مربوط به همکار شاکیه است، سپس با هماهنگی مقام قضائی استان متهم دستگیر و طی تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان قم افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

///////////////////

پلیس در مسیر افزایش رضایتمندی مردم حرکت می کند

فرمانده انتظامی استان قم مردم را سرمایه های اجتماعی پلیس دانست و تصریح کرد: امروز پلیس در مسیر افزایش رضایتمندی جامعه حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سیدمحمود میرفیضی” در جلسه با هیئت علمی دانشگاه های استان قم در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، بر موضوع هوشمند سازی امنیت در استان تاکید کرد.

وی به برخی مشکلات زیرساخت در استان اشاره کرد و اظهارداشت: باید از همه ظرفیت های استان استفاده شود.

فرمانده انتظامی استان قم اعتمادسازی را در حوزه مشارکت و امنیت اجتماعی مهم دانست و گفت: اعتماد سبب مشارکت و مشارکت مقبولیت را بوجود آورده و مقبولیت محبوبیت را حاصل و مرجعیت رقم می خورد و پلیس امروز در حوزه خود یک مرجع است.

سردار میرفیضی، مردم را سرمایه های اجتماعی پلیس دانست و تصریح کرد: امروز پلیس در مسیر افزایش رضایتمندی جامعه حرکت می کند.

وی گفت: اقتدار نرم پلیس یعنی قدرت تعقل، یعنی موضوعات امنیتی را باید تبدیل به موضوعات اجتماعی کرده و با یک راهکار اجتماعی و استفاده حداکثری از ظرفیت مردم بتوانیم در این راه موفق شویم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه پلیس پاسخگوی مطالبات مردم است بر اهمیت موضوع حجاب و عفاف تاکید کرد و افزود: قم استانی فرهنگی است، به دنبال این هستیم تا در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه بهترین تصمیم را در حوزه حجاب و عفاف بگیریم .

وی با بیان اینکه پلیس قم باید در تراز این استان باشد، ادامه داد: باید هزینه جرم را در قم بالا ببریم، بنابراین هوشمند سازی حوزه استحفاظی کلانتری ها موضوعی بسیار با اهمیت است همچنین افزایش و سرعت خدمت رسانی پلیس مورد تاکید است.

سردار میرفیضی با تاکید بر آموزش همگانی در پیشگیری از سرقت، تصریح کرد: فردی که در نگهداری از خودرو و موتورسیکلت خود بی تفاوت است، چه کسی باید فرهنگ سازی کند تا شخص وسیله نقلیه خود را به تجهیزات و وسایل بازدارنده برای پیشگیری از سرقت مجهز کند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: مشارکت مردم در بحث آموزش همگانی یعنی تولید امنیت و مهمترین نقش را نیز آن ها ایفا می کنند.