شاهین و گر‌گ‌های بلا در قم به صحنه می‌روند

نمایش کودک و نوجوان «شاهین و گرگ‌های بلا» به کارگردانی جواد پیروزی به زودی و در آذر و دی ماه ۱۳۹۸ در قم به روی صحنه می‌رود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایش کودک و نوجوان «شاهین و گرگ‌های بلا» به کارگردانی جواد پیروزی به […]

نمایش کودک و نوجوان «شاهین و گرگ‌های بلا» به کارگردانی جواد پیروزی به زودی و در آذر و دی ماه ۱۳۹۸ در قم به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایش کودک و نوجوان «شاهین و گرگ‌های بلا» به کارگردانی جواد پیروزی به زودی و در آذر و دی ماه ۱۳۹۸ در قم به روی صحنه می‌رود. نمایشنامه این اثر که بر اساس طرحی از سید حسین فدایی حسین و مجید امیری نوشته شده‌است داستان دو گرگ بلاست که نقشه‌شان برای بدست آوردن حیوانات طویله شکست خورده و به بیابانی خشک و بی‌آب فرار ‌کرده‌اند و در آنجا با درختی سرسبز مواجهه می‌شوند و …. .

حمید لاجوردی، ماشالله کوهستانی، عطا منتظری و فریده یوسفی بازیگران این نمایش هستند و فاطمه عبدالله زاده طراحی صحنه و لباس و حامد جهانبخش ساخت موسیقی این اثر نمایشی را به عهده دارند. این نمایش با مشارکت حوزه هنری قم و اداره کل ارشاده اسلامی استان در سالن آمفی تئاتر تالار مرکزی شهر به روی صحنه خواهد رفت.