سفری ایمن با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی

 جانشین فرماندهی انتظامی استان قم سفری ایمن را مستلزم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان عنوان کرد و گفت: قطعاً کاهش تصادفات بویژه در حوزه تصادفات جانی به لحاظ همکاری خوب هموطنان بوده است که توصیه می کنیم رانندگان عزیز قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. به گزارش پایگاه […]

 جانشین فرماندهی انتظامی استان قم سفری ایمن را مستلزم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان عنوان کرد و گفت: قطعاً کاهش تصادفات بویژه در حوزه تصادفات جانی به لحاظ همکاری خوب هموطنان بوده است که توصیه می کنیم رانندگان عزیز قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ” صیاد درویشی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با ارائه توصیه هایی انتظامی برای همشهریان و مسافران نوروزی،اظهار داشت: از همشهریان و مسافران عزیز درخواست داریم با کارکنان پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان همکاری مناسبی داشته باشند تا همچنان شاهد کاهش تلفات و حتی حدف تلفات در ایام باقیمانده تعطیلات نوروزی باشیم.

وی افزود: رانندگان گرامی سعی کنند از سبقت های غیرمجاز پرهیز کنند، با سرعت مطمئنه حرکت کنند، برای رسیدن به مقصد عجله نکنند و از انحراف به چپ خودداری کنند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع تصادفات در سطح محورهای مواصلاتی استان نباشیم.

سرهنگ درویشی ادامه داد: قطعاً کاهش تصادفات بویژه در حوزه تصادفات جانی به لحاظ همکاری خوب همشهریان بوده است که توصیه می کنیم رانندگان عزیز قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: از مسافران نوروزی درخواست داریم تا چنانچه قصد مسافرت دارند منزل خود را به افراد مطمئن سپرده و همچنین اسناد و اموال گرانقیمت خودشان را حتماً به صندوق امانات بسپارند.

وی توصیه کرد: همشهریان و مسافران گرامی حتی المقدور از جابجایی و حمل پول نقد پرهیز و بیشتر سعی کنند از عابربانک ها استفاده کنند تا کمتر شاهد سرقت در معابر، منازل و اماکن باشیم.

سرهنگ درویشی در پایان بیان داشت: زائران و مسافران می توانند با همکاری و مشارکت جدی با کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم، هر گونه اخبار و اطلاعات را از طریق سامانه ۱۱۰ به کارکنان این فرماندهی منتقل تا در کمترین زمان ممکن ماموران در محل و صحنه های جرم حضور پیدا کنند.