سرعت های غیرمجاز شبانه، خط قرمز پلیس راهور قم

سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: خودروهایی که سرعت غیر مجاز داشته باشند به مدت ۷۲ ساعت توقیف می شوند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “غلامرضا صدفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: طرح ویژه برخورد با تخلفات شبانه با جدیت در دستور کار مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان […]

سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: خودروهایی که سرعت غیر مجاز داشته باشند به مدت ۷۲ ساعت توقیف می شوند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “غلامرضا صدفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: طرح ویژه برخورد با تخلفات شبانه با جدیت در دستور کار مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان قرار داشته و مأموران با حرکات مخاطره آمیز، ایجاد مزاحمت، سبقت و لایی کشی و خصوصاً سرعت های غیرمجاز، برابر مقررات ضمن اعمال قانون، وسیله نقلیه را نیز به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهند کرد.

وی گفت:عمده افرادی که اقدام به تخلفات حادثه ساز می کنند جوانان هستند که این رفتارها بعضاً منجر به تصادفات فوتی نیز شده که لازم است خانواده ها در قراردادن وسیله نقلیه به فرزندان خود دقت و نظارت لازم داشته باشند.

سرپرست پلیس راهور استان قم افزود: رانندگی با سرعت غیرمجاز در شب خطر تصادف را چند برابر می کند، چرا که راننده فقط می تواند محدوده روشن شده توسط چراغ ها را مشاهده و در ضمن، زمان عکس العمل در شب کندتر خواهد بود.

/////////////

فعالیت مرکز تعویض پلاک قم با رعایت پروتکل های بهداشتی

سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: مرکز تعویض پلاک قم بدون مشکل و با رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند فعالیت می کند.

سرهنگ “غلامرضا صدفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در خصوص صف های ایجاد شده در مرکز تعویض پلاک اظهارداشت: بر خلاف آنچه که بعضاً در شبکه های اجتماعی نمایش داده می شود، این صف ها به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی بوجود آمده است، چرا که افراد کمتری برای انجام کارهای مربوط به خودرو به داخل سالن هدایت می شوند و بقیه باید داخل خودرو منتظر بمانند تا نوبت آنها برسد.

سرپرست پلیس راهور استان قم خاطرنشان کرد: مراجعان عزیز مدیریت زمان داشته و همه در ساعت اولیه صبح مراجعه نکنند، چراکه بعد از ظهر مرکز خلوت بوده و می توانند به راحتی کار تعویض پلاک خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند، همچنین، ساعات کار مرکز تعویض پلاک از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ بوده و ارائه خدمات به مراجعین نیز فعلاً به صورت زوج و فرد است.