سامانه پلیس پاسخگو آماده ارائه خدمات مشاوره ای به عموم شهروندان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قمگفت: سامانه پلیس پاسخگو آماده ارائه خدمات مشاوره ای به عموم شهروندان است. به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهرداد حاجی زاده”اظهار داشت:یکی از اهداف مهمی که پلیس دنبال می کند گسترش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با هدف کنترل و کاهش آسیب […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قمگفت: سامانه پلیس پاسخگو آماده ارائه خدمات مشاوره ای به عموم شهروندان است.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهرداد حاجی زاده”اظهار داشت:یکی از اهداف مهمی که پلیس دنبال می کند گسترش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خصوصا در حوزه خانواده است.
وی افزود: از جمله اقدامات شاخص برای تحقق این هدف راه اندازی ادارات مشاوره پلیس است که خوشبختانه امروز شاهد اعتماد مردم به پلیس هستیم و مردم پلیس را به عنوان مشاور امین خود می دانند .
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: استقبال و آمار بالای مراجعان به مراکز مشاوره پلیس در سراسر کشور گواه این مدعا است ، براوردهای صورت گرفته حکایت از تاثير عظیم این اقدامات در كاهش آسيب هاي فرهنگي و اجتماعي جامعه دارد.
وی ادامه داد: امروزه افزایش نگرانی عمومی از مسایل مختلف اجتماعی و شیوع ویروس منحوس کرونا، پلیس را بر آن داشت تا مراکز مشاوره را متناسب با شرایط روز جامعه ، تقویت و گسترش داده و دسترسی به آن را آسان تر کند .
سرهنگ حاجی زاده افزود: پلیس جامعه محور ، دسترسی همه آحاد جامعه به مشاوره را حق عموم می داند و در کنار خدمات مشاوره حضوری خود ، ارائه خدمات مضاعف را نیز در دستور کار خود دارد .
وی گفت: پلیس به منظور تسهیل در ارتباط مردم با مشاوران و با هدف هوشمند سازی خدمات اجتماعی ، سامانه پاسخگو با شماره ۰۹۶۵۸۰ را طراحی و راه اندازی کرد تا پل ارتباطی مردم با کارشناسان پلیس باشد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد:یکی از اهداف راه اندازی این سامانه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مطالبات مشاوره ای مردم دانست و گفت:شهروندان با تماس با این سامانه می توانند مشکلات خود را در حوزه های تعارضات خانوادگی ، کاهش اثرات روان شناختی بیماری کوید ۱۹ ، ازدواج ، مشاوره های قردی ، اعتیاد ، مشاوره حقوقی و خدمات مددکاری و روان سنجی را با کارشناسان با تجربه و مجرب روان شناس پلیس مطرح کنند.
سرهنگ حاجی زاده گفت: مرکز مشاوره آرامش پلیس قم با بهره گیری از روانشناسان و مشاوران توانمند هر روز از ساعت ۷صبح تا ۷عصر آماده ارائه خدمات روانشناسی، مشاوره ای، مددکاری و روانسنجی به مردم بوده و تمامی شهروندان می توانند این خدمات را بصورت غیر حضوری با تماس با شماره ۰۹۶۵۸۰سامانه پلیس پاسخگو دریافت کنند.