شما اینجا هستید
اخبار استان قم » سامانه های ارتباطی سازمان راهداری آماده دریافت شکایات و نظرات رانندگان

حمید سالاری گفت : تلفن پاسخگوی ۱۴۱ ( داخلی – ۵ ) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ ، پایگاه اطلاع رسانی http://www.141.ir وصندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ آماده دریافت شکایات و نظرات رانندگان عرصه حمل ونقل عمومی می باشند.

​به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم درراستای صیانت از حقوق رانندگان و توسعه عدالت محور صنعت حمل و نقل کشور ، سامانه های ارتباطی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای آماده دریافت شکایات و نظرات رانندگان فعال بخش حمل ونقل عمومی می باشد .
حمید سالاری معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در تکمیل خبر فوق اضافه کرد : رانندگان محترم می توانند جهت ارائه شکایات درزمینه دریافت کمیسیون اضافی ، وضعیت خدمات رسانی شبکه جاده ای ، عملکرد شرکتهای حمل ونقلی و…همچنین نظرات پیشنهادی ، به سامانه های ارتباطی ، اعلامی سازمان متبوع مراجعه نمایند .وی درادامه به اسامی سامانه های اعلامی پرداخت و عنوان کرد : تلفن پاسخگوی ۱۴۱ ( داخلی – ۵ ) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ ، پایگاه اطلاع رسانی www. 141.ir  وهمچنین صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ آماده دریافت شکایات و نقطه نظرات رانندگان فعال عرصه حمل ونقل عمومی می باشند .
سالاری در خاتمه ضمن تاکید بر پی گیری مطالبات به حق رانندگان بخش حمل ونقل عمومی اظهار داشت : بزودی و برای اولین بار دراستان قم ، ایستگاه کنترل دروازه ای بارنامه راه اندازی میگردد .
وی ارائه اطلاعات تکمیلی در این خصوص ( زمان و مکان استقرار ) را موکول به آینده ای نزد یک کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

رهپویان-خبرنیوزقم | فرهنگ هنر | حوزه | اجتماعی| مذهبی