سامانه جامع آموزش حوزه علمیه خواهران رونمایی شد

سامانه جدید جامع آموزش حوه علمیه خواهران با حضور مدیر حوزه ‌های علمیه خواهران کشور رونمایی شد.  به گزارش پایگاه خبری خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، طی مراسمی از سامانه جدید جامع آموزش در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران رونمایی شد. از ویژگی‌‌های این سامانه افزایش چندبرابری کارایی […]

سامانه جدید جامع آموزش حوه علمیه خواهران با حضور مدیر حوزه ‌های علمیه خواهران کشور رونمایی شد.

 به گزارش پایگاه خبری خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، طی مراسمی از سامانه جدید جامع آموزش در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران رونمایی شد.

از ویژگی‌‌های این سامانه افزایش چندبرابری کارایی و عملکرد سامانه‌ در بخش‌های مختلف نظیر انتخاب واحد و ثبت نمره است، سامانه جدید جامع آموزش حوزه علمیه خواهران منطبق با آخرین قوانین و بخش‌نامه‌های آموزشی بوده و زمان فرایندهای پرکاربرد در این سامانه کاهش یافته است.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته  در معاونت آموزش و مرکز فناوری اظهار داشت : این اقدام برگ زرین و افتخار دیگری برای مجموعه حوزه علمیه خواهران است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور بیان کرد: معاونت‌ها و مراکزی که بتوانند ارتباط خوبی با بخش‌های دیگر داشته باشند پرثمرتر و کارآمدتر خواهند بود و در مواضع نیاز می‌توانند کمک‌های بیشتری به مجموعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه معاونت‌ها و بخش‌هایی موفق خواهند بود که با بخش‌های دیگر همفکری و همکاری خوبی داشته باشند تصریح کرد: مدیران باید با کارشناسان همراهی و همکاری کرده و قدردان طرح‌های دقیق کارشناسان باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور با اشاره به اینکه در سامانه نوین جامع آموزش حوزه علمیه خواهران به راهبرد مدرسه‌محوری توجه شده است خاطرنشان کرد: پیش‌بینی تغیرات و تحولات مرکز در این سامانه نشان‌دهنده توانمندی بالای کارشناسان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران است