رويکرد پليس بر محور اقدامات فرهنگي و اجتماعي است

فرمانده انتظامي استان گفت:رويکرد نيروي انتظامي بر محور اقدامات فرهنگي، اجتماعي و پيشدستانه است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم سردار”کاظم مجتبايي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: پليس براي دستيابي به قله هاي موفقيت نظم و امنيت علاوه بر ترسيم چشم انداز در افق برنامه هاي توسعه اي و راهبردي، توسعه […]

فرمانده انتظامي استان گفت:رويکرد نيروي انتظامي بر محور اقدامات فرهنگي، اجتماعي و پيشدستانه است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم سردار”کاظم مجتبايي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: پليس براي دستيابي به قله هاي موفقيت نظم و امنيت علاوه بر ترسيم چشم انداز در افق برنامه هاي توسعه اي و راهبردي، توسعه در حوزه تحقيقات و مطالعات انتظامي را نيز در برنامه هاي خود تدوين و گام هاي بلندي براي اجراي آن برداشته است.

وي افزود:پليس قم در اين رابطه توانسته ارتباط خوبي را با مراکز حوزوي، دانشگاهي و مردم برقرار و در جهت امنيت پايدار جايگاه قابل قبولي کسب کند .

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اين که رويکرد نيروي انتظامي بر محور اقدامات فرهنگي، اجتماعي و پيشدستانه است، تاکيد کرد: آرمان شهر شيعي تنها در امنيت کامل محقق مي شود، بنابراين همه مردم در برابر امنيت مسئول بوده و مي بايست در اين خصوص همراه پليس باشند.

سردار مجتبايي در ادامه به کاهش جرائم کارکنان در سال گذشته اشاره کرد و دليل آن را وجود برنامه هاي ارزشي، معنوي و بصيرت افزايي کارکنان برشمرد.

فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به اين که توسعه اجتماعي زيرشاخه هاي زيادي دارد که امنيت اجتماعي يکي از اين شاخه ها محسوب مي شود، تاکيد کرد: بخش اندکي از افراد جامعه که قانون را بر نمي تابند و آن را زير پا مي گذارند، نيروي انتظامي برابر قانون با آن ها برخورد مي کند.