رويکرد جامعه محوري و اقدامات ايجابي در دستور کار پليس

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان رويکرد جامعه محوري پليس را گامي مهم در تحقق مطالبات مردمي دانست. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ”مهرداد حاجي زاده”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به منزلت اجتماعي بالاي معاونت اجتماعي، رويکرد جامعه محوري پليس را گامي مهم در تحقق مطالبات مردمي دانست و گفت: […]

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان رويکرد جامعه محوري پليس را گامي مهم در تحقق مطالبات مردمي دانست.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ”مهرداد حاجي زاده”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به منزلت اجتماعي بالاي معاونت اجتماعي، رويکرد جامعه محوري پليس را گامي مهم در تحقق مطالبات مردمي دانست و گفت: جامعه محور بودن پليس راهبردي است که به مشارکت فعال شهروندان در کاهش جرم و جلوگيري از وقوع آن و همچنين افزايش نظم اجتماعي و امنيت عمومي منتج خواهد شد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم مشارکت جامعه را گامي مهم در ارتقاء امنيت پايدار عنوان کرد و افزود: موفقيت پليس در گرو تعامل مثبت با جامعه و مشارکت با سازمان ها، تشکل ها و اقشار مردم است.

سرهنگ حاجي زاده در ادامه با اشاره به ايجاد رابطه نزديک، صميمي و اعتماد آميز بين پليس و مردم،‌ تصريح کرد: پليس همواره رويکرد جامعه محوري داشته و کار ايجابي و اقدامات مشارکتي را سرلوحه برنامه هاي خود قرار مي دهد.

وي سپس تجربه، دانش بنياني‌ و مهارت افزايي پليس را در نقش آفريني پليس در جامعه مهم ارزيابي کرد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان در بخش ديگري از سخنان خود به فرصت ها و تهديدات فضاي مجازي اشاره کرد و افزود: بايد با ريشه يابي علل وقوع جرايم، در کاهش آسيب هاي اجتماعي گام برداشت.

سرهنگ حاجي زاده با تاکيد بر بهره‌گيري از دانش و علوم روز در ماموريت‌هاي پليس، گفت: از آنجا که رشد فناوري و دگرگوني روزافزون آن، با نيازهاي جديد جامعه توام است، بنابراين سامان دادن به اين نيازهاي روزافزون، مستلزم بهره‌گيري از راهبردي قوي و هدفمند مبتني بر نگاه علمي و دانش بنياني سازمان پليس خواهد بود.

………………………………………………….

سربازان آینده سازان کشورند

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ،گفت: سربازان آینده سازان کشورند و اگر نتوانند در دوره سربازی خود متخلق به اخلاق حسنه و رفتار متعامل گرایانه شوند، بدون شک در زندگی و ساخت آینده خود موفق نخواهند بود.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “احمد صادقی”در همایش تجلیل از سربازان نمونه فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: دو سال از بهترین و گرانبهاترین عمر دوران زندگی شما در مسیر ارائه خدمت مقدس سربازی سپری می شود،چنانچه بتوانید در این دوران تجربه خوبی کسب کنید  و از آن بهره برده و با کسب الگوهای ارزشی و مهارت های زندگی و آموزش فنی و حرفه ای توشه ای بردارید.

وی  افزود: پس از خدمت می توانید شرایط خوبی را در زندگی اجتماعی رقم بزنید و چنانچه خدایی ناکرده این دوران را به بطالت گذرانده و عدم یادگیری مباحث اخلاقی،دینی و فنی و حرفه ای را در دستور کار خود قرار دهید، عمر خود را تلف کرده و عائدی نخواهید داشت، ضمن اینکه این دو سال هیچگاه به زندگی شما بر نخواهد گشت.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: با اقدامات و پیش بینی های انجام شده و ایجاد زیرساخت های آموزشی توسط فرماندهی انتظامی استان و هماهنگی و تعامل با سازمان فنی و حرفه ای به زودی آموزش های فنی و حرفه ای برای سربازان شروع و این طرح ارزشمند با هدف حرفه آموزی به سربازان قصد دارد تا سربازان پس از خاتمه خدمت سربازی خود بدون شغل نبوده و هر کدام به حرفه ای که جامعه به آن نیاز دارد، مسلط شوند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم در پایان سخنان خود تاکید کرد: سربازان امانت مردم دست ما هستند، ما بایستی هم به خوبی از این امانت استفاده کنیم و هم با رشد و تعالی این امانت را اثربخش تحویل جامعه و خانواده دهیم.