روزه گرفتن محدودیت نیست بلکه مصونیت است

نماز جمعه امروز شهر کهک به امامت حجت الاسلام میرمومنی امام جمعه شهر کهک برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،حجت‌الاسلام میر مومنی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر و بخش کهک در جمع نماز گزاران ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات نماز گزاران در باره ماه مبارک رمضان گفت: […]

نماز جمعه امروز شهر کهک به امامت حجت الاسلام میرمومنی امام جمعه شهر کهک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،حجت‌الاسلام میر مومنی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر و بخش کهک در جمع نماز گزاران ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات نماز گزاران در باره ماه مبارک رمضان گفت: روزه گرفتن محدودیت نیست بلکه مصونیت است و روزه انسان را از شر شیطان و گناه مصون می‌دارد .

وی ادامه داد : با توجه به اینکه روز ۱۴ خرداد را در پیش داریم در باره اهمیت ۱۴ خرداد ۶۸ و اتفاقات تاریخی آن تاکید کرد.

وی گفت : در ۱۴ خرداد واقعه جانگداز و باور نکردنی رحلت امام تمام ایران را عزادار کرد اما رهبری آیت الله خامنه ای مرهمی بر زخم دل ایرانیان بود .

خطیب جمعه شهر و بخش کهک در ادامه از تمام نهادها و ارگان‌ها و مردم شهرهای مجاور خواستند تا با توجه به اینکه ماه رمضان است و مردم شهرهای دیگر نمی‌توانند در مراسم ارتحال امام حضور داشته باشند استقبال همه جانبه از این راه پیمایی داشته باشند وبا حضور پر شور خود هم تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب و هم عرض تسلیتی به مقام معظم رهبری معظم انقلاب داشته باشند .

لازم به ذکر است سخنران پیش خطبه های این هفته حجت الاسلام حسینی معاون دفتر تبلیغات اسلامی شهر کهک بودند که در سخنانی به فضائل ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت برای رسیدن به درک فضایل این ماه باید به خودسازی برسیم .