رمالی که نتوانست آینده خود را پیش بینی کند!دستگیری رمال کلاهبردار درقم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگيري متهمی خبر داد که در منزل خود اقدام به رمالی و دعانويسي براي شهروندان می کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي کسب خبري مبني بر اين که فردي در قم با رمالي […]

فرمانده انتظامی استان قم از دستگيري متهمی خبر داد که در منزل خود اقدام به رمالی و دعانويسي براي شهروندان می کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي کسب خبري مبني بر اين که فردي در قم با رمالي و سو استفاده از فن بیان قوی و اين که از آينده خبر دارد از مردم کلاهبرداي مي کند، موضوع در دستور کار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با تكميل تحقيقات، اقدامات ويژه پليسي برای دستگيري وی آغاز و با شناسايي محل اختفاء دستگير و به جرم خود اعتراف كرد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به این که متهم با در اختيار داشتن اطلاعات افراد از آن ها کلاهبرداری می کرد، افزود: در نهایت نامبرده به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سردار آقاخانی با بیان این که متاسفانه عده ای سودجو از عدم آگاهی برخی افراد سو استفاده کرده که در بسياري از موارد نتايج و اثرات جبران ناپذيري را برای مراجع به همراه دارد، از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات را در اين زمينه از طريق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

///////////////////////////////

کشف ۱۳۰ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۳۰ کيلوگرم ترياک و دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پيگيري هاي پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا و تعامل اطلاعاتی با این پلیس و تبادل اطلاعات استان قم با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین شهر، مشخص شد فردي قصد دارد از يک استان جنوبي با يک دستگاه سمند مقدار قابل توجهي مواد مخدر را به قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگي هاي قضائي مأموران این پليس به محل هاي تعيين شده اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسايي و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در بازرسي از سمند ۱۳۰ کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در قالب ۳۵ بطری پلاستیکی و ۶ بسته ۱۰ کیلوگرمی کشف و متهم دستگیر شد و همچنین در ادامه ۳ تن از تحویل گیرندگان مواد افیونی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار آقاخانی افزود: نهايتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.