رضايتمندي مردم در بحث كيفيت نان بايد تأمين شود

سرپرست استانداري قم در بازديد از كارخانجات توليد آرد استان با اشاره به ضرورت توليد ناني باكيفيت و مورد رضايت مصرف كننده گفت: رضايتمندي مردم در اين زمينه بايد تأمين شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سيد محمد رضا هاشمي سرپرست استانداري قم در بازديد از بخش […]

سرپرست استانداري قم در بازديد از كارخانجات توليد آرد استان با اشاره به ضرورت توليد ناني باكيفيت و مورد رضايت مصرف كننده گفت: رضايتمندي مردم در اين زمينه بايد تأمين شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سيد محمد رضا هاشمي سرپرست استانداري قم در بازديد از بخش هاي مختلف كارخانجات توليد آرد استان، از نزديك در جريان فعاليت اين واحدها قرار گرفت.

وي از گندم و آرد به عنوان دو كالاي اساسي و محصول استراتژيك ياد كرد و گفت: تأمين و ذخيره سازي اين محصولات از اهميت بسزايي برخوردار مي باشد.

هاشمي در ادامه موضوع مهم كيفيت نان و عوامل مؤثر بر آن را مورد اشاره قرار داد و تصريح كرد: كيفيت نان فرايندي است كه بايد از مزرعه تا سفره مد نظر باشد.

وي با تأكيد بر لزوم تلاش دستگاه هاي مسؤل در حوزه توليد آرد و نان، اين مهم را از شاخص هاي ارزيابي مديران مرتبط برشمرد و گفت: در شرايط فعلي اقتصادي بايد رضايت مردم در مورد كالاهاي اساسي و مورد نياز از جمله نان جلب بشود.

سرپرست استانداري قم آموزش نانوايان را عاملي مهم و تأثيرگذار بر مطلوبيت نان دانست و افزود:  از سوي اتحاديه و سازمان صنعت، معدن و تجارت بايد دوره هاي آموزشي و مهارت افزايي براي نانوايان و شاغلين در نانوايي هاي استان برنامه ريزي و اجرا شود.

هاشمي همچنين از تشكيل كميته ويژه اي به منظور بررسي راهكارهاي عملي كيفيت بخشي به نان در قم خبر داد و گفت: اين كميته با محوريت فرمانداري و با حضور      دستگاه هاي ذيربط ظرف دو هفته آينده تشكيل خواهد شد.