رشد چند پله‌ای مسابقات بین‌المللی قرآن در ایستگاه سی و پنجم

دبیر سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با اشاره به برگزاری موفق این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن، گفت: بخش فرهنگی این دوره از مسابقات با اجرای نمایشگاه‌ بزرگ قرآنی، محافل و برنامه‌های جنبی امسال به ‌طور جدی و ممتاز برگزار و مورد توجه مردم قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به […]

دبیر سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با اشاره به برگزاری موفق این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن، گفت: بخش فرهنگی این دوره از مسابقات با اجرای نمایشگاه‌ بزرگ قرآنی، محافل و برنامه‌های جنبی امسال به ‌طور جدی و ممتاز برگزار و مورد توجه مردم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از واحد رسانه ای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید مصطفی حسینی پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۷ در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ضمن قدردانی از کلیه دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات به فعالیت‌کمیته های این دوره از مسابقات اشاره و  کمیته مدعوین این دوره از مسابقات را  ایجادکننده سنگ بنای مؤثری در برنامه‌های بعدی مسابقات دانست و افزود: این کمیته با یک برنامه‌ریزی منظم توانست بانک اطلاعات خوبی از میهمانان قرآنی و مسئولان و مدیران فرهنگی و قرآنی را ثبت و ضبط و گردآوری کند.

وی ادامه داد: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی هم در مسابقات  امسال به جهت بصری، دکور و کارگردانی سالن و اطلاع رسانی به ‌خوبی توانست وظایف خود را اجرایی کند.

وی در ادامه افزود: در کمیته فنی مسابقات هم  شاهد نظم و نسق خوبی در دعوت از  متسابقین و داوری مسابقات بودیم.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در ادامه با اشاره به خدمات سایر کمیته‌ها اعم از نظارت و ارزیابی، حراست، پشتیبانی، تشریفات، اجرایی مصلی و کمیته فناوری و سایر عوامل، تأکید کرد: کمیته بانوان هم به عنوان مجری دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به شکل ممتازی امسال ظاهر شد و توانست این مسابقات را با کیفیت خوبی برگزار کند.

وی تصریح کرد: در دیدار با مقام معظم رهبری، معظم له از برگزاری باشکوه مسابقات بین‌المللی قرآن قدردانی کردند که این خود جای خوشبختی و خوشحالی فراوان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: همه ناظران و بازدیدکنندگان و قرآنیان اذعان داشتند امسال مسابقات بین‌المللی نسبت به سال‌های قبل چند گام و چند پله فراتر رفت و ارتقاء کیفی داشت.

وی تصریح: بیش از ۳۰۰ نفر از همکاران  در قالب کمیته‌ها و کارگروه ها و گروهها در برگزاری این دوره از  مسابقات بین المللی  همکاری داشتند که خود نشان‌دهنده اهمیت و گستردگی این مسابقات است.

دبیر سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن تأکید کرد: در این نشست از مسئولان کمیته‌ها، معاونان و  مسئولان کارگروه‌ها قدردانی می‌شود، کمیته‌ها هم در جلسات بعدی از اعضای کارگروه‌ها و گروه‌های فعال در مسابقات قرآن نسبت به تلاش و مجاهدت‌های فراوانی که داشتند قدردانی کنند.