راه‌اندازی ۸۰ اکیپ پیاده برای ضدعفونی و شستشوی معابر سطح شهر قم

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی ۸۰ اکیپ پیاده برای ضدعفونی و شستشوی معابر گفت: ۲۰ اکیپ در بوستان‌ها با کمک سم‌پاش‌های دستی در حال ضدعفونی و گندزدایی هستند. به گزارش پایگاه خبریر رهپویان قم ،سید امیر سامع امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، با […]

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی ۸۰ اکیپ پیاده برای ضدعفونی و شستشوی معابر گفت: ۲۰ اکیپ در بوستان‌ها با کمک سم‌پاش‌های دستی در حال ضدعفونی و گندزدایی هستند.

به گزارش پایگاه خبریر رهپویان قم ،سید امیر سامع امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، با اشاره به شستشو و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، اظهار داشت: شستشوی کف معابر و شستشوی فضای تا ارتفاع دو الی سه متر دو موضوع مهمی هستند که باید به آن توجه داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: ماشین‌هایی که کف معابر را می‌شویند باید به سمت پایین جت شوند و ماشین‌هایی که ارتفاع دو الی سه متری را شستشو می‌کنند باید حالت اسپری داشته باشد؛ ماشین‌های ارتش و سپاه برای جت به سمت پایین مجهزتر هستند.

سامع با اشاره به تعریف دو گروه کاری برای ضدعفونی و شستشوی معابر، ادامه داد: شهرداری دارای ۵۰ خودروی مکانیزه است، علاوه بر این ۲۰ خودرو متعلق به سپاه و ده خودرو هم برای جهاد کشاورزی و آبفا هستند که کار شستشو و گندزدایی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۸۰ اکیپ پیاده برای ضدعفونی و شستشوی معابر، ابراز کرد: ۲۰ اکیپ در بوستان‌ها با کمک سم‌پاش‌های دستی در حال ضدعفونی و گندزدایی هستند، همچنین ۶۰ اکیپ نیز در محلات حساس در حال فعالیت‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تأکید کرد: روز گذشته حدود ۱۲ خودرو شهرداری را به سمت اسپری کردن مجهز کردیم، همچنین در شهر ۲۶ جدول شوی داریم که کار شستشوی معابر را انجام می‌دهند.