رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی قم معرفی شد

طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونین، رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در این مراسم از خدمات دکتر صفدری تقدیر و دکتر رضا شیروانی به‌عنوان رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی نکویی […]

طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونین، رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در این مراسم از خدمات دکتر صفدری تقدیر و دکتر رضا شیروانی به‌عنوان رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی معرفی شد.

بنابراین گزارش دکتر صفدری رئیس پیشین مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی در این مراسم گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت، راه‌اندازی بیمارستان فرقانی، ارتقا و افزایش بخش ها و… از جمله مسائلی بود که در این دوران در بیمارستان با قدرت دنبال و پیگیری شد. 

 وی عنوان داشت: همچنین تلاش شد تا در طول این دوران بخش زنان و زایمان، NICU، اطفال، مرکز ناباروری و… را نیز راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم در راستای خدمات رسانی به مردم گام برداریم.

دکتر رضا شیروانی رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی نیز در این مراسم گفت: این مرکز طی سالیان بسیار در راستای خدمات رسانی به مردم گام برداشته و همه تلاش ما نیز بر این است که بتوانیم خدمات رسانی به مردم را در راس کارهای خود قرار دهیم.

وی بیان داشت: با وحدت و همدلی و همچنین کمک خیرین می توان در رفع مشکلات گام برداشته و اقدام به خدمات رسانی هر چه مطلوب تر کرد.

دکتر ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این مراسم گفت: این بیمارستان یکی از باسابقه ترین مراکز درمانی شهر است که طی سالیان متمادی توانسته است خدمات ارزشمندی را به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت (س) ارائه دهد.

وی بیان داشت: پزشکان حاذق، پرستاران و پرسنل تلاشگر این مجموعه همواره بدون توجه به مشکلات و موانع پیش رو تمام تلاش خود را به کار می بندند تا هیچگونه خللی در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران ایجاد نگردد و همواره مهم ترین دغدغه و هدف خود را رسیدگی به مشکلات بیماران قرار می دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تکریم بیمار همواره یک از اولویت های خدمت‌رسانی در مراکز درمانی است و تمام تلاش کادر درمانی مراکز این است که بیمار هیچ دغدغه‌ای جز مسائل درمانی خود نداشته باشد.

شایان ذکر است، مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی دارای ۴۰۰ تخت فعال و ۹۰۰ نفر نیرو است که روزانه ۲۵۰ نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه می کنند.

همچنین روزانه ۵۰ نفر در این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفته و ۲۰ زایمان نیز صورت می گیرد.