رئیس اتاق اصناف قم  خبرداد:ساماندهی واحدهای فاقد پروانه در قم

رئیس اتاق اصناف قم گفت: همچنین وضعیت واحدهای فاقد پروانه در استان قم ساماندهی می شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم، حسن احمدلو در نشست صمیمی هیات رئیسه اتاق اصناف و هیات مدیره اتحادیه های صنفی  که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد همکاری اصناف این […]

رئیس اتاق اصناف قم گفت: همچنین وضعیت واحدهای فاقد پروانه در استان قم ساماندهی می شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم، حسن احمدلو در نشست صمیمی هیات رئیسه اتاق اصناف و هیات مدیره اتحادیه های صنفی  که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد همکاری اصناف این استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در قم کارگروه های مختلف با حضور دستگاه های مربوطه ترتیب می یابد که در آن مشکلات بررسی و راهکارهای آن ارائه می شود.

حسن احمدلو از بازدید مستمربر عملکرد واحدهای صنفی خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هر ماه از ۲ واحد صنفی بازدید و مشکلات آنان را مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: همچنین وضعیت واحدهای فاقد پروانه در استان قم ساماندهی می شود.

وی همچنین برگزاری نمایشگاه های فصلی، معرفی واحدهای صنفی تولید کننده کالاهای ایرانی، ایجاد زمینه تبلیغ کالاها در فضای مجازی، ساماندهی کلیه فروشگاه ها، تنظیم نرخ اتحادیه و معرفی واحدهای برتر را از مهمترین برنامه های پیش روی اتاق اصناف قم در سال جاری برشمرد.