دیوان دلستان اثر استاد رضا ابرقویی زیرچاپ رفت

آخرین اثر استاد رضا ابرقویی معلول توانمند قمی به زیور طبع آراسته شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، دیوان دلستان مجموعه ای ناب شامل بیش از۲۵۰۰ بیت از ابیات ،دوبیتی ها،رباعیات و غزلیات شعرا و حکما و عرفای نامدار ایرانی و حاصل بیش از بیست سال تحقیق و بررسی ایشان بیاری خداوند منتشر شد. […]

آخرین اثر استاد رضا ابرقویی معلول توانمند قمی به زیور طبع آراسته شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، دیوان دلستان مجموعه ای ناب شامل بیش از۲۵۰۰ بیت از ابیات ،دوبیتی ها،رباعیات و غزلیات شعرا و حکما و عرفای نامدار ایرانی و حاصل بیش از بیست سال تحقیق و بررسی ایشان بیاری خداوند منتشر شد.
استاد رضا ابرقویی کارمند بهزیستی استان قم و از مفاخر جامعه معلولین کشور است که از دو سالگی به معلولیت جسمی مبتلا شد اما با اراده و توکل به ذات پاک احدیت و پشتکار بی نظیر توانست تمام مدارج علمی و فرهنگی را طی نماید .ایشان در رشته مترجمی زبان انگلیسی دارای کارشناسی ارشد و بورد تخصصی گرامر می باشد و در علوم کامپیوتر اعم از نرم افزار و… متبحراست ،همچنین در امور قرآنی و مداحی اهل بیت و موسیقی نیز از برترین هاست و تاکنون چندین جلد کتاب در مباحث گوناگون از جمله آشنایی با زبان انگلیسی و… به چاپ رسانده است .دیوان دلستان آخرین اثر وی است.
روابط عمومی بهزیستی استان قم برای این همکار گرامی توفیق روزافزون مسئلت می نماید.