دیدار مهرورزان مهربان قمی از مرکز توانبخشی رضوی

همزمان با هفته سالمند، نوع دوستان  قمی عضو گروه مردمی مهرورزان از مرکز توانبخشی رضوی دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،در هفته ای که به هفته سالمندان اختصاص یافته است، نوع دوستان  قمی عضو گروه مردمی مهرورزان  پس از مدتها انتظار جهت بازید از سالمندان استان،صبح امروز این توفیق را یافتند که […]

همزمان با هفته سالمند، نوع دوستان  قمی عضو گروه مردمی مهرورزان از مرکز توانبخشی رضوی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،در هفته ای که به هفته سالمندان اختصاص یافته است، نوع دوستان  قمی عضو گروه مردمی مهرورزان  پس از مدتها انتظار جهت بازید از سالمندان استان،صبح امروز این توفیق را یافتند که از یکی  از مراکز توانبخشی استان  بنام مرکز توانبخشی رضوی دیدار کنند.

در این بازدید مدیر مرکز رضوی برخی از مسایل موجود مرکز را در رابطه با تامین مایحتاج وهزینه های این مرکز با کمک بهزیستی وخیران مطرح کردند واز مردم نوع دوست وخیر خواست که در این زمینه یاری گر این نوع مراکز باشند تا بتوانند به نیازهای موجود پاسخ بدهندکه حاضرین نیز ضمن تقدیر از و تشکر از زحمات وی و همکارانشان در خدمت به سالمندان و کودکان معلول جهت مشارکت و همکاری در مباحث مطروحه قول مساعدت دادند.
در ادامه برنامه، نیز حاضرین  از سالمندان و نیز کودکان ایزوله ساکن این مرکز بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید که حاضرین از کودک گرفته تا بزرگسال حضور داشتند ،با تقدیم عشق واحساسات پاک  خود به مددجویان این مرکز ،با آنان به خوش وبش پرداختندولحظاتی شیرینی را برای خود و آنان  رقم زدند.

خبر ازحسین کبابی /عکس از عاطفه فرخی

مشابه این خبر در وبلاگ گروه مهرورزان به آدرس: http://hamiyansalmandanqom.blogfa.com/