دیدار مهرورزان با سالمندان در اوج آفتاب سوزان

مهرورزان نوع دوست قمی ،مانند هرماه،این ماه نیز به دیدار سالمندان مهربون ودوست داشتنی رفتند تا در اوج گرمای طاقت فرسا،خنک هایی از نوع مهر ورزی بر دل آنان بنشانند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ، مانند هرماه،مهرورزان نوع دوست قمی عضو گروه مهر ورزان حامی سالمندان  ، این ماه  ساعت ۱۶عصر جمعه  […]

مهرورزان نوع دوست قمی ،مانند هرماه،این ماه نیز به دیدار سالمندان مهربون ودوست داشتنی رفتند تا در اوج گرمای طاقت فرسا،خنک هایی از نوع مهر ورزی بر دل آنان بنشانند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ، مانند هرماه،مهرورزان نوع دوست قمی عضو گروه مهر ورزان حامی سالمندان  ، این ماه  ساعت ۱۶عصر جمعه  نیز به دیدار سالمندان مهربون ودوست داشتنی در آسایشگاه  بقیه الله واقع در میدان شهید محلاتی رفتند تا در اوج گرمای طاقت فرسا،خنک هایی از نوع مهر ورزی بر دل آنان بنشانند.

به خاطر جلسه ای که داشتم،۱۰دقیقه دیرتر از موعد مقرر به آسایشگاه میرسم وفورا وارد سالن میشوم .موج شادی ،روح نشاط وانرژی مثبت در جای جای این سالن پراکنده شده است.

از کوچکترین عضو گروه مهرورزان که ۲ساله است ،گرفته تا آقای ۷۰ساله که همگی برای ابراز ارادت خود به این سالمندان عزیز ودوست داشتنی از جاهای دور ونزدیک به این مکان آمده بودند.حتی برخی ها از شهرهای اطراف قم مانند جعفریه وقنوات نیز به این مکان آمده بودند تا جلوه ای از عشق ومحبت را به نمایش بگذارند.

اینجا کسی مهمان نیست،همه میزبانند.میزبان این پدران عزیز ودوست داشتنی که در کمال احترام وعزت در آسایشگاه بقیه الله زندگی خود را میگذرانند وچشم انتظار هرماه حضور این مردم مهر ورز هستند تا ساعاتی از تنهایی بیرون بیایند.

درخلوت گه سکوت دل،عشق ومحبت اینجا فوران میکند تا آیقونی از عشق ونوع دوستی بوجود آید وخودرا به شکل یک سمفونی از مهرورزی ،همه را به طرب وا دارد.

گروه ارکستر (که خواننده آن اصرار دارد که فقط آواز مجاز می خواند!) ،با خواندن آوازهای قشنگ وجذاب همه را به وجد می آورند ولحظات شادی را برای همه گان رقم میزنند.

شدت حضور مهر ورزان به حدی بود که جای سوزن انداختن نبود وتعداد حاضرین به بیش از۹۰نفر میرسید وبازهم رکورد حضور برنامه قبل شکسته شد وانگار گرمای طاقت فرسا نه تنها باعث کاهش حضور نشده،بلکه گرمابخش حضور نیز شده است.

به یاد این اشعار می افتم:

زندگـــی زیبـاســـت چشمـی بـاز کـن

گردشـــی در کوچــه باغ راز کن

هر که عشقش در تماشا نقش بست

عینک بد بینی خود را شکسـت

علـت عـاشــــق ز عـلتــها جــداســـت

عشق اسطرلاب اسرار خداست

گزارش از حسین کبابی / عکس از عاطفه فرخی