دغدغه خانواده ها نسبت به حضور فرزندان شان در فضاي مجازي بيشتر شود

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تاکيد کرد: خانواده ها بايد از حضور فرزندان شان در فضاي مجازي دغدغه و احساس مسئوليت شان افزايش يابد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ”احمد صادقي”در کارگروه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و با حضور معاون پرورشي اداره کل آموزش و پرورش استان […]

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تاکيد کرد: خانواده ها بايد از حضور فرزندان شان در فضاي مجازي دغدغه و احساس مسئوليت شان افزايش يابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ”احمد صادقي”در کارگروه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و با حضور معاون پرورشي اداره کل آموزش و پرورش استان قم، با بيان اينکه پليس در زمينه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي پيش قدم است، اظهارداشت: بهترين راه برون رفت از آسيب هاي اجتماعي، تحقق امر پيشگيري و تأثيرگذاري بر جامعه هدف است.

وي در ادامه به استفاده روز افزون خانواده ها از شبکه‌هاي اجتماعي اشاره و اظهارداشت:امروزه با رواج هر تکنولوژي پيامد مثبت و منفي آن نيز در جامعه رواج پيدا مي‌کند.

معاون اجتماعي فرماندهي اتظامي استان قم با بيان اينکه شبکه هاي اجتماعي زندگي انسان ها را با تمامي باورها و ارزش ها نشانه گرفته است، بر لزوم ارتقاء تعاملات في مابين با سازمان هايي همچون آموزش و پرورش تاکيد کرد.

وي ورود به حريم خصوصي مردم را از آسيب هاي شبکه هاي موبايلي عنوان کرد و گفت:متاسفانه برخي اين دغدغه و خطري ممکن است خانواده شان را با چالشي جدي مواجه کند را ندارند.

سرهنگ صادقي با تاکيد بر اينکه مديريت حضور فرزندان در فضاي مجازي با خانواده هاست، گفت: خانواده ها بايد در اين رابطه دغدغه و احساس مسئوليت شان افزايش يافته و آموزش و پرورش و ديگر نهادها نيز در اين رابطه فرهنگ سازي کنند.