دعوت مشت‌زنان جوان و آینده‌دار قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی

رئیس هیئت بوکس استان قم از دعوت مشت‌زنان جوان و آینده‌دار قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ در اروپا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،مجید عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در قم بوکسورها و مشت‌زنان بسیار مستعد و آینده‌داری داریم که […]

رئیس هیئت بوکس استان قم از دعوت مشت‌زنان جوان و آینده‌دار قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ در اروپا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،مجید عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در قم بوکسورها و مشت‌زنان بسیار مستعد و آینده‌داری داریم که زیر نظر مربیان مجرب و با دانش این رشته آموزش دیده، رشد کرده‌ و به سطح فنی بالایی رسیده‌اند، اکنون سه نفر از این نخبه‌ها را در اردوی تیم ملی می‌بینیم.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه شاهد حضور بوکسورهای قم در رده‌های سنی مختلف در اردوی تیم‌های ملی بوده‌ایم و اکنون نیز که کادر فنی تیم ملی مشت‌زنی جوانان ایران از بهترین‌های این رشته دعوت به عمل آورده، هیات بوکس قم سه نماینده به نام‌های محمدحسین یعقوب‌لو، امیرمحمد فتوح‌طلوع و محمدجواد بختیاری دارد.

رئیس هیئت بوکس استان قم با اشاره به دعوت ۱۷ مشت‌زن به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان ایران، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس و کادر فنی تیم ملی پس از گرفتن مجوز از ستاد مقابله با کرونا، دومین مرحله اردوی تیم ملی با حضور ۱۷ بوکسور از جمعه همین هفته آغاز می‌شود.

وی ابراز کرد: تیم ملی بوکس جوانان کشورمان با این تعداد بوکسور از روز جمعه ۲۱ آذر ماه اردوی دو هفته‌ای خود را به میزبانی شهرستان قم آغاز خواهد کرد و در آن بوکسورهایی از استان‌های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، کردستان، لرستان، مازندران، اردبیل، البرز، تهران، کردستان و قم حضور دارند.

عباس‌زاده با بیان اینکه مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان در انتظار تیم ملی کشورمان قرار دارد، بیان کرد: طبق برنامه‌ای که فدراسیون جهانی اعلام کرده، پیکارهای قهرمانی دنیا فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در قاره اروپا و به میزبانی کشور لهستان با حضور برترین‌های این رشته از کشورهای مختلف برگزار می‌شود.