دشمنان دربرابرچهل سال ایستادگی و ایثار ملت ایران شکست را پذیرفته اند

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از چهل سال ایثار و ایستادگی ملت ایران شکست را پذیرفته اند و تلاش های بیهوده می کنند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار سید جواد هاشمی در این جلسه که با حضور […]

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از چهل سال ایثار و ایستادگی ملت ایران شکست را پذیرفته اند و تلاش های بیهوده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار سید جواد هاشمی در این جلسه که با حضور نمایندگان ۱۸ دستگاه و نهاد انقلابی برگزار شد افزود: اکنون در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و در طول این سالها از پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس و ترورها، ناتوی فرهنگی و تحریم های اقتصادی ملت با بصیرت و فهیم ایران اسلامی نه تنها نا امید نشده بلکه وفادارا به ارزشهای انقلاب و شهدا دشمنان را با مقاومت و ایستادگی خویش به شکست کشانده است.

رئیس کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خدمت به مردم حرکت در مسیر شهدا است، تاکید کرد: امروز وظیفه مسوولان است تا در تداوم راه شهدا خدمت گذار این ملت وفادار و ولایت مدار و ایثارگر باشند که در تمامی صحنه ها حضور چشم گیر داشته و همواره دشمن را ناکام گذاشته است.

سردار هاشمی تاکید کرد: ارتباط نزدیک مسوولان با مردم موجب دلگرمی مردم و پشتیانی ایشان از مسوولان است و این مایه وحدت و همدلی هرچه بیشتر است و روحیه ایثارگری را تقویت می کند، این رمز موفقیت ما در طول انقلاب اسلامی بوده و دشمن روی این مسایل تلاش داشته است هرچند تمام فتنه انگیزی هایش به شکست رسیده است.

 وی اضافه کرد: پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون ایثار و جانفشانی شهدا و صبر و پایداری خانواده معظم ایشان است، مسوولان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ضمن حضور در برنامه های غبار روبی مزار شهدا و یادواره های شهدا در برنامه دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدای انقلاب و آزادگان دوران انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: خون مطهر شهدا ضامن بقای انقلاب است، این جانفشانی و ایثارگریها نباید فراموش شود امروز بیش از گذشته به تقویت روحیه ایثار نیازمندیم، برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی نیز باید هرچه با شکوه تر در مسیر آشنایی نسل های انقلاب و پیوند این نسل ها با شهدا باشد.

 

سردار هاشمی افزود: برنامه های کمیته دهه فجرانقلاب اسلامی با حضور ۱۸ دستگاه و با ارایه ۲۰ برنامه کار خود را آغاز کرده است از آن جمله برنامه غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در ۷۲ گلزار شهید، دیدار از خانواده معظم شهدا از سوی بنیاد شهید و مسوولان دستگاههای اجرایی استان، نصب تصاویر شهدای انقلاب درسطح شهر و در محل شهادت ایشان، نواختن زنگ ایثار در مدارس، برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات ورزشی، جشن انقلاب در مدارس، تبلیغات محیطی، ایجاد ایستگاه صلواتی، پیشنهاد افتتاح پروژه ها به نام شهدا است.