دستگیری سارق سه میلیاردی کارگاه نجاری درقم

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق یک کارگاه نجاری در قم خبر داد و گفت: متهم اموال این واحد را به ارزش ۳ میلیارد ریال سرقت کرده بود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی طرح شکایت فردی در پلیس آگاهی استان مبنی بر سرقت تجهيزات دستگاه سي ان سي […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق یک کارگاه نجاری در قم خبر داد و گفت: متهم اموال این واحد را به ارزش ۳ میلیارد ریال سرقت کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی طرح شکایت فردی در پلیس آگاهی استان مبنی بر سرقت تجهيزات دستگاه سي ان سي شامل ۹قطعه درايو و ۲ قطعه برد به ارزش ۳ میلیارد ریال از کارگاه نجاري وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: کارآگاهان در ادامه ضمن بازديد از محل سرقت با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی، متهم که از پرسنل شاغل در کارگاه مذکور و تا مدتي قبل نیز در این محل مشغول به کار بود را پس از اطمینان نسبت به دست داشتن در سرقت با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر کردند.
وی گفت: نامبرده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در مواجهه با کارآگاهان صراحتاً به جرم خود اعتراف کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کشف ۷۲ راس دام قاچاق در قم
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۷۲ راس دام قاچاق در قم خبر داد.

سرهنگ “نصر الله سپهوند” اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق، کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي استان با همکاري مأموران پلیس راه پاسگاه “قم-کاشان ” حین کنترل خودروهای عبوری يک دستگاه كاميون را به ظن حمل قاچاق متوقف کردند.
وی با بیان اینکه پس از بررسی ماموران مشخص شد، خودرو فاقد مجوز حمل دام است، گفت: در بازرسی از کامیون توقیفی ۷۲ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده نیز دستگیر شد.
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان قم با اشاره به اینکه متهم قصد انتقال دام های قاچاق به استان همجوار را داشته است، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی دام های قاچاق مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.
سرهنگ سپهوند تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.