دستگیری سارقان ۲۵۰ میلیونی پمپ بنزین در قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با دستگیری ۴ نفر از سارقان وجه نقد یک پمپ بنزین در قم، ۲۵۰ میلیون ریال از متهمان کشف شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی سرقت وجه نقد از متصدی امور بانکی یکی […]

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با دستگیری ۴ نفر از سارقان وجه نقد یک پمپ بنزین در قم، ۲۵۰ میلیون ریال از متهمان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی سرقت وجه نقد از متصدی امور بانکی یکی از پمپ بنزین های قم، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي استان قم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متصدی پمپ بنزین در حال انتقال ۲۵۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش بنزین به بانک بوده که ۲ نفر با یک دستگاه موتورسیکلت سد راه وی شده و با تهدید مبلغ مذکور را سرقت می کنند که در ادامه و با تلاش مردم یکی از آن ها دستگیر می شود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با انتقال فرد دستگیر شده به پايگاه يکم پليس آگاهي استان، نامبرده به همکاری ۳ تن دیگر در این رابطه اعتراف و اذعان داشت با افراد مذکور در یکی از پارک های استان آشنا شده است که در ادامه با انجام اقدامات پلیسی هر ۳ نفر شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف و در نهایت به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

////////////////////////////

پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان در دستور کار پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان قم از اهتمام پلیس قم در پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان خرد خبر داد.

سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به نقش آموزش همگاني در پیشگیری از سرقت، اظهارداشت: سهم نهادها و دستگاه ها و همچنین رسانه ها در حوزه آموزش هاي عمومي و همگانی در راستای کاهش سرقت بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم، مشارک عمومی و آگاهی بخشی به شهروندان را از اقدامات مهم در پیشگیری از سرقت دانست و افزود: نظم و امنیت، خواسته بحق مردم است که پلیس نیز با پيش بيني و برنامه ريزي توانسته گام‌هاي موثري در تحقق این مهم بردارد.

وی با بیان این که دو مقوله “آموزش و فرهنگ سازي” راهبردي مطمئن و اثربخش در پيشگيري از سرقت است، گفت: وقوع سرقت احساس امنیت را در جامعه کاهش می دهد بنابراین باید با اقدام به موقع در کشف سرقت ها اعتماد عمومی را در جلب مشارکت های مردمی فراهم ساخت.

سرهنگ جعفریان با اشاره به این که یکی از دغدغه های مردم بحث نظم و امنیت، کاهش آسیب های اجتماعی و برخورد با جرایم مشهود است، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با هم افزایی دیگر دستگاه ها برای پیشگیری و مبارزه با سرقت قدم های خوبی برداشته شود.