دستگیری سارقان متواری مغازه طلافروشی در قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی سرقت نافرجام یک مغازه طلافروشی ۲ نفر سارق دستگیر و ۳ تن متواری بودند که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار”سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: مأموران گشت کلانتری ۲۰ فاطمی حین انجام مأموریت، شلوغی و تجمع افراد در جلوی یک […]

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی سرقت نافرجام یک مغازه طلافروشی ۲ نفر سارق دستگیر و ۳ تن متواری بودند که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار”سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: مأموران گشت کلانتری ۲۰ فاطمی حین انجام مأموریت، شلوغی و تجمع افراد در جلوی یک مغازه طلافروشی را مشاهده و متوجه می شوند که مغازه مذکور مورد سرقت قرار گرفته و سارق در حال فرار هستند.
وی افزود: در ادامه بلافاصله مأموران وارد عمل شده و با تلاش های صورت گرفته، ۲ سارق را دستگیر و ۲تن نیز با یک دستگاه خودرو پراید مسروقه از محل متواری می شوند.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: تحقیقات از افراد دستگیر شده بلافاصله در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و سرانجام با تلاش های صورت گرفته هر ۲نفر و همچنین همدست این افراد دستگیر و خودرو مسروقه کشف شد.
سردار میرفیضی با بیان اینکه ۲ تن از افراد مذکور ۲۶ ساله، یک تن ۳۳ ساله و هر۳ نفر فاقد سابقه کیفری و اهل استان های غربی کشور هستند، تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مارحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

فراخوان مشمولان فارغ التحصيل دانشگاهي
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از فراخوان مشمولان فارغ التحصيل دانشگاهي خبر داد.
سرهنگ “ولی ترابی” اظهارداشت: کليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاهي داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ يکم اسفند ماه۹۹ و مشمولان داراي مدرک تحصيلي ديپلم و زيرديپلم داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ سوم اسفند ماه ۱۳۹۹ مي‌بايست راس ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخه دوم اسفند ۹۹ در محل معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان قم به آدرس “حد فاصل عوارضي قم کاشان- وعوارضي قم تهران بعد ازاداره راه و شهرسازي معاونت وظيفه عمومي” مراجعه تا به خدمت مقدس سربازي اعزام شوند.
وی افزود: با توجه به عدم ارسال پستي برگه آماده به خدمت واينکه برگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزشي از طريق دفاترخدمات الکترونيک انتظامي( پليس+۱۰) صادر مي شود، آن دسته از مشمولاني که تا کنون به هردليل موفق به دريافت برگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزش نيروهاي مسلح نشده اند براي دريافت معرفي نامه مي توانند به يکي از دفاتر مذکور مراجعه نمايند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: اعزام مشمولان در تاريخ هاي مذکور،براساس طرح فاصله گذاري و انجام کليه تمهيدات بهداشتي و غربالگري در بدو ورود مشمولان به وظيفه عمومي استان و مراکز آموزش انجام مي شود و در صورت مشاهده مشمولي که مشوک به بيماري است از اعزام وي خودداري مي شود،لذاخانواده ها به هيچ عنوان نگران وضعيت سلامتي عزيزان خود نباشند.
سرهنگ ترابی ادامه داد: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظيفه عمومي، محروميت هاي اجتماعي را براي آنان در برخواهد داشت.
وی گفت: تمامي مشمولان مي بايست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبيل برگه آماده به خدمت، برگه واکسيناسيون، وبرگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزش نيروهاي مسلح وساير مدارک مورد نياز از روگرفت شناسنامه وکارت ملي را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افزود: متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir ،سامانه تلفن گويا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و يا کانال سازمان در پيام رسان سروش به نشاني sarbazvazifeh@ از آخرين اخبار مطلع شوند.