دستگیری جاعل اسکناس های ۵۰۰ هزار ریالی در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری جاعل اسکناس های ۵۰۰ هزار ریالی توسط مأموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، فردی […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری جاعل اسکناس های ۵۰۰ هزار ریالی توسط مأموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، فردی را به دلیل حمل مواد افیونی شیشه به این کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سپس طی بازرسی از متهم علاوه بر مواد مخدر شیشه، مبلغ يک ميليون و ۷۰۰ هزار ريال اسکناس تقلبی نیز کشف و نامبرده اذعان داشت، مدتي قبل اقدام به فروش گوشي تلفن همراه خود کرده و وجه مذکور را در قبال آن دریافت کرده است.

سرهنگ جعفریان افزود: در ادامه مخفیگاه جاعل اسکناس های تقلبی در قم توسط مأموران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه آن، يک عدد دستگاه چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار ریالی، ۴۸۸ عدد اسکناس ۱۰۰ هزار ريالي تقلبی و ۲۹۳ عدد اسکناس ۵۰۰ هزار ريالي تقلبی و همچنین ۶ بسته جوهر چاپ و مقداری مواد مخدر کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

//////////////////////////////////////////////////////////

۲ کشته و ۴ مجروح در تصادف خونین محور “قم-سلفچگان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سمند با ۲ دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو پژو در محور “قم-سلفچگان” ۲ تن از هموطنان کشته و ۴ تن مجروح شدند.

سرهنگ “مختار پناهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز پیام پلیس راه استان قم در خصوص تصادف در کیلومتر ۲۹ محور ” قم-سلفچگان “، بلافاصله ماموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان به محل حادثه اعزام شدند.

وي ادامه داد: در بررسي های به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد، در محور مذکور فرعی روستای تاج خاتون،  یک دستگاه خودرو سمند با ۲ دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو پژو برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: بر اثر این حادثه راننده و سرنشین سمند به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و ۴ نفر از سرنشینان ۳ خودرو دیگر نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ پناهی علت وقوع حادثه را برابر نظر کارشناسان پلیس راه استان قم انحراف به چپ خودرو سمند اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان قم با بیان اینکه رعايت قوانين و مقررات راهنمایی و رانندگی نقش مهمي در پيشگيري از تصادفات دارد، از رانندگان خواست با پرهيز از هرگونه تخلفات حادثه ساز حین رانندگی، سفري ايمن را براي خود و همسفران مهيا كنند.