دستگيري ۱۶۴نفرسارق سابقه دارو۴۰۵ نفرازمعتادان وخرده فروشان موادمخدر

فرمانده انتظامي استان از دستگيري ۱۶۴ نفر سارق سابقه دار و ۴۰۵ نفر معتاد و خرده فروشان مواد مخدر همزمان با اجراي طرح فتح۲ در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار”کاظم مجتبايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در حاشيه رزمايش فتح ۲ که با حضور سردار “بهرام […]

فرمانده انتظامي استان از دستگيري ۱۶۴ نفر سارق سابقه دار و ۴۰۵ نفر معتاد و خرده فروشان مواد مخدر همزمان با اجراي طرح فتح۲ در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار”کاظم مجتبايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در حاشيه رزمايش فتح ۲ که با حضور سردار “بهرام نوروزي” رئيس هيئت نظارت ستاد کل نيروهاي مسلح همراه بود، اظهارداشت: اين طرح در حوزه هاي مختلف اطلاعات، آگاهی، انتظامی و عملیاتی در ۲ بخش آشکار و پنهان برگزارشد.

وي گفت: در اين رابطه ۴۰۵ نفر از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر و ۱۶۴ نفر سارق سابقه دار که فراری بودند شناسایی و دستگیر شدند و بیش از ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامي استان قم اهداف این طرح را شامل زمین گیر کردن سارقان سابقه دار و همچنین برخورد جدی و تشدید مقابله با مجرمان پرخطر و همچنین پاکسازی میادین و معابر از لوث وجود معتادان متجاهر برشمرد.

سردار مجتبايي افزود: پلیس مصمم است با مجرمان پرخطر و فروشندگان مواد مخدر و همچنین سارقان با جدیت برخورد و مقابله کرده و امیدوار هستیم اهداف این طرح که مهمترین آن گسترش و تامین امنیت عمومی است محقق شود.

فرمانده انتظامي استان قم گفت: تا زمانی که نیاز باشد نيروي انتظامي این طرح ها را با هماهنگی دستگاه قضایی ادامه خواهد داد تا منجر به گسترش امنیت عمومی و اجتماعی در سطح استان شود.

سردار مجتبايي افزود: دستگاه قضائی با تلاش خود و پلیس نيز به عنوان محور تامین کننده امنیت در سطح کشور از جمله استان قم مسئولیت و مأموریت دارند تا به وظیفه شان به خوبي عمل کنند.

فرمانده انتظامي استان قم گفت: در سال جاری در بعضی از جرائم خرد شاهد افزایش هستیم اما در جرائم مهم مانند سرقت مسلحانه و سرقت به عنف و بسیاری از جرائم خشن با کاهش مواجه هستیم .