دستگيري کلاهبرداران ۲۰ ميلياردي مواد غذايي در قم

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سه کلاهبردار حرفه اي در قم خبر داد و گفت: متهمان با خريد و فروش مواد غذايي از ۱۵۰نفر ۲۰ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بودند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:در پي کلاهبرداري از تعدادي عمده فروش مواد غذايي […]

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سه کلاهبردار حرفه اي در قم خبر داد و گفت: متهمان با خريد و فروش مواد غذايي از ۱۵۰نفر ۲۰ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:در پي کلاهبرداري از تعدادي عمده فروش مواد غذايي در قم و طرح شکايت در پليس آگاهي استان، موضوع در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

به گفته وي متهمان که سه تن بودند،‌ با راه اندازي فروشگاه زنجيره اي در طول ۶ ماه و جلب اعتماد عمده فروشان مواد غذايي از آن ها کلاهبرداري و متواري مي شدند.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: در ادامه با انجام اقدامات پليسي مخفيگاه شان در استان خراسان رضوي و شهرستان هاي تابعه شناسايي و بلافاصله در اقدامي غافلگيرانه دستگير شدند.

وي با اشاره به سوابق کيفري متهمان، گفت:اين افراد در تحقيقات کارآگاهان صراحتاً به بزه انتسابي و کلاهبرداري ۲۰ميليارد ريالي از ۱۵۰ نفر اعتراف و مشخص شد دو تن از آن ها اعتياد شديد به مواد مخدر داشته که براي تامين مالي و داشتن زندگي مرفه اقدام به اين کلاهبرداري کرده اند.

سرهنگ کرمي گفت:نهايتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.