دستگيري باند سارقان ۹۰ راس احشام به همت پلیس آگاهی در قم

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان ۹۰ راس احشام در سطح استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” احمد کرمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت ۹۰ راس احشام از دو نفر چوپان با یک دستگاه […]

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان ۹۰ راس احشام در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” احمد کرمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت ۹۰ راس احشام از دو نفر چوپان با یک دستگاه خاور، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سرکرده اصلی باند که از سارقان حرفه اي احشام بوده را  شناسايي کردند.

سرهنگ کرمی ادامه داد: ماموران با اعزام به منزل متهم، با هوشیاری و طی یک عملیات ضربتی وی را در دستگير و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: با به کارگیری یکسری تحقیقات پلیسی و ارائه مدارک و مستندات مربوطه توسط ماموران، سارق چاره اي جز بيان حقيقت نداشت و به سرقت موصوف با همدستی ۶ نفر از سارقان حرفه ای احشام اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی بیان داشت: ماموران با کسب دستور از مقام قضائی، به زادگاه  دو نفر از همدستان متهم اعزام و موفق به دستگیری سارقان مذکور می شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت : تحقيقات پيرامون دستگيري ساير متهمان متواري ادامه داشته، در نهایت پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهمان با صدور قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.

کشف چهار دستگاه خودروی سرقتی در قم

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف چهار دستگاه خودروی سرقتی از یک نفر سارق در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” هادی دیده ور” اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بروقوع یک فقره سرقت خودرو، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان قم به محل موردنظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از رسیدن سر صحنه یک نفر را حین مصرف مواد مخدر در یک دستگاه خودرو مشاهده که بلافاصله متهم با مشاهده ماموران اقدام به فرار می کند.

سرهنگ دیده ور ادامه داد: ماموران طی تعقیب و گریز نهایتاً موفق شدند خودرو را متوقف و سارق موصوف را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: با به کارگیری یکسری تحقیقات پلیسی و ارائه مدارک و مستندات مربوطه، سارق چاره اي جز بيان حقيقت نداشت و به ۴ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی بیان داشت: در نهایت پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم با صدور قرار قانوني مناسب روانه زندان شد.