دستگيري باند سارقان سابقه دار مغازه ها در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهي انتظامي استان از دستگيري و انهدام باند سارقان سابقه دار مغازه و اعتراف متهمان به ۱۸ فقره سرقت در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در بيان جزئيات اين خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهي انتظامي استان از دستگيري و انهدام باند سارقان سابقه دار مغازه و اعتراف متهمان به ۱۸ فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در بيان جزئيات اين خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در قم توسط سرنشينان يک دستگاه وانت پيکان و يک دستگاه پرايد ۱۱۱، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات لازم، محل اختفای متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان طی عمليات پليسي ۳ نفر در این رابطه توسط واحدهاي گشتی کلانتري ۱۱، ۱۶، ۱۴ دستگير شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهي انتظامي استان قم گفت: سپس با انتقال این افراد به پليس آگاهی استان و مواجه با مدارک بدست آمده به ۱۸ فقره سرقت از مغازه ها اعتراف کردند.

سرهنگ کرمی با اشاره به دستگیری ۳ نفر مالخر در این رابطه، افزود: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

////////////////////////////////////

اعتراف سارق پارکینگ منازل آپارتمانی به ۱۶ فقره سرقت در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهي انتظامي استان از دستگيري یک سارق سابقه دار پارکینگ منازل آپارتمانی در قم خبر داد و گفت: متهم به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در بيان جزئيات اين خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از پارکینگ منازل آپارتمانی در قم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا این که خودرو پراید متهم شناسایی و نامبرده نیز با انجام اقدامات پلیسی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به این که وی از سارقان سابقه دار است، افزود: نامبرده طی تحقیقات مأموران آگاهی استان به ۱۶ فقره سرقت از پارکینگ منازل آپارتمانی در قم اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی گفت: در نهایت متهم به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.