دستگيري باند سارقان به عنف توسط پلیس آگاهی قم

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند ۵ نفره سارقان به عنف محموله ضایعاتی مس در استان توسط پلیس آگاهی قم خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” احمد کرمی” اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف محموله ضایعاتی مس در استان، موجب شد […]

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند ۵ نفره سارقان به عنف محموله ضایعاتی مس در استان توسط پلیس آگاهی قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” احمد کرمی” اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف محموله ضایعاتی مس در استان، موجب شد تا  کارآگاهان پليس آگاهی استان، شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان احتمالی را با جدیت دنبال کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در پیگیری های صورت گرفته مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی “وانت نیسان” قصد حمل بار ضایعاتی حدود ۳ تن مس از محل کار خود به مقصد ” تهران”را داشته که در مسیر حرکت به علت وجود سرعت گير غير استاندارد ،سرعت خودرو را کاهش می دهد.

وی  در ادامه افزود:  با کاهش سرعت خودرو ،ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت با ۳ نفر سرنشین ،مسیر حرکت وی را سد کرده و با تخریب شیشه های درب آن، وارد خودرو شده و راننده را مضروب و پس از بستن دست و پایش، وی را در حاشیه شهر رها و خودرو را به همراه بار موجود آن سرقت می کنند.

سرهنگ کرمی افزود: کارآگاهان با بکارگیری یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند سرکرده اصلی باند را که کارگر محل جمع آوری ضایعاتی بوده ،در یکی از قلعه های اطراف شهر قم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی با اشاره به ارزش تقریبی۹۰۰ میلیون ریالی محموله مکشوفه ادامه داد: متهم دستگیر شده با مواجهه دلايل و مستندات پلیس، به همدستی ۳ نفر سارق دیگر و یک نفر مالخر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: با تلاش کارآگاهان ،هر ۴ متهم شناسایی و در یک اقدام بموقع دستگیر شدند.

سرهنگ کرمی ابراز داشت: متهمان به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.