دستورات قضایی دادستانی درخصوص تسهیل عبور ومروردرهسته مرکزی شهر

دستورات قضایی دادستانی در خصوص تسهیل عبور و مرور در هسته مرکزی شهر ، ایجاد پارکینگ موتور سیکلت و اختصاص خودروی های ویژه حمل مسافر و بار صادر شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،دکتر مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور دستورات قضایی در راستای احیای حقوق عامه در جهت تسهیل […]

دستورات قضایی دادستانی در خصوص تسهیل عبور و مرور در هسته مرکزی شهر ، ایجاد پارکینگ موتور سیکلت و اختصاص خودروی های ویژه حمل مسافر و بار صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،دکتر مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور دستورات قضایی در راستای احیای حقوق عامه در جهت تسهیل عبور و مرور مردم متدین و انقلابی قم در هسته مرکزی شهر خبر داد و افزود : پس از وصول برخی گزارشات مبنی بر وجود برخی‌نارضایتی ها در خصوص نحوه عبور و مرور و پارک موتور سیکلت ها در هسته مرکزی شهر ، دادستانی قم پس از تشکیل جلسات و وصول نظریات کارشناسی ، دستورات قضایی لازم را در این خصوص به سازمان های مربوطه و شهرداری ابلاغ شد.

این مقام قضایی بیان داشت : با توجه به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ابتدای خیابان انقلاب تا حدفاصل تقاطع عماریاسر و با عنایت به حجم بالای تردد زائرین و مسافرین و مجاورت در هسته مرکزی شهر و حرم کریمه اهل بیت در این محدوده ، مقرر شد شهرداری چندین دستگاه خوردو برقی ویژه حمل مسافر و بار جهت تسهیل در جابجایی و خدمت رسانی به زائرین اختصاص دهد.

وی ادامه داد : همچنین با توجه به وجود بازار سنتی در محدوده هسته مرکزی شهر و مجاورت حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت و ایجاد ترافیک سنگین به لحاظ پارک موتور سیکلت ها در پیاده رو و حاشیه خیابان ، مقرر گردید در راستای احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرائم پارکینگ ویژه موتور سیکلت در محدوده چهارراه بازار و خیابان های اطراف اختصاص و موتور سیکلت ها جمع اوری و به پارکینگ هدایت شوند.