درمانگاه پوست ومو ایرانیان قم نگین سلامتی وشادابی در هسته مرکزی کشور

درمانگاه پوست وموی ایرانیان قم با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های موجود در زمینه پوست ومو وبهره گیری از متخصصین واقعی وکار بلد در این زمینه،به عنوان واقعی یک نگینی در عرصه بهداشتی هسته مرکزی کشور به شمار می رود وباکسب تقدیر نامه از دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مرکز درمانی نمونه […]

درمانگاه پوست وموی ایرانیان قم با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های موجود در زمینه پوست ومو وبهره گیری از متخصصین واقعی وکار بلد در این زمینه،به عنوان واقعی یک نگینی در عرصه بهداشتی هسته مرکزی کشور به شمار می رود وباکسب تقدیر نامه از دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مرکز درمانی نمونه کشوری،یک چهره مناسب از فعالیت های درمانی استان قم در کشور به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم ،مدیر درمانگاه پوست ومو ایرانیان استان قم اظهار داشت: کلینیک ایرانیان قم،مرکزی تخصصی در زمینه پوست و زیبایی است که از ابتدا تلاشش در جهت ارایه خدمات به شکل اصولی و مبتنی بر اصول علمی و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا است.کلینیک ایرانیان در شرایطی کار خود را شروع کرد که استان قم علی رغم موقعیت شایسته خود در کشور و علی رغم داشتن جمعیت یک و نیم میلیونی، واجد مرکزی استاندارد برای ارائه خدمات پوستی و زیبایی نبود و مردم ساکن در آن برای بهره گیری از امکانات اینگونه مجبور بودند به شهرهای دیگر به خصوص تهران مراجعه کنند در نتیجه محکوم به تحمل مشقت سفر و البته پرداخت هزینه های بیشتر بودند که طبیعتا برای خیلی از آنها مقدور نبود.در غیاب یک مرکز استاندارد، زمینه برای فعالیت افراد غیر متخصص و سود جو در این زمینه فراهم می شد که دود آن بیش از همه به چشم مردم یعنی مصرف کنندگان خدمات پوستی و زیبایی میرفت چرا که هم هزینه بیشتری متحمل میشدند هم نتیجه مطلوب نمی گرفتند و چه بسا دچار عوارض جبران ناپذیر هم می شدند. از این بابت خدا را شاکریم که ما را وسیله ساخت تا این نعمت ارزشمند در اختیار همشهریان عزیز قرار گیرد. مدیران کلینیک ایرانیان گرچه در این زمینه راه طولانی پیموده اند ولی همواره مسیر راهشان هموار نبوده است و پستی و بلندی زیاد از سر گذرانده اند.
دکتر سید محمد حسین طاهایی افزود: گرچه در شروع کار به نظر میرسد جلب نظر افرادی که همیشه تهران را واجد شرایط امکانات بهتر و برتری می دانند راحت نباشد ولی امروز به جایی رسیده ایم که بالعکس پذیرای هموطنانمان از تهران و شهر های دیگر کشور عزیزمان هستیم. سختی راه فقط موانع طبیعی و معمول نبوده چراکه افرادی که منافع نامشروعشان به خطر می افتاده مستقیم و غیر مستقیم مشغول سنگ اندازی بوده اند اما برخلاف سنگ اندازی های آنها،هر چه می گذرد اقبال و اعتماد قشر های مختلف مردم به کلینیک بیشتر شده و این برترین سند افتخار بر سینه ماست.مردم عزیز باید بدانند کلید موفقیت افراد سود جو و غیر کارشناس نا آگاهی افراد جامعه است که هر چه آگاهی و دقت افراد جامعه بالا رود مجالی برای عرض اندام این افراد نخواهد بود در این زمینه کلینیک ایرانیان افتخار دارد چه به صورت شفاهی و رودرو، چه بصورت جزوات آموزشی، چه در فضای مجازی و اینترنت اطلاعات درست در اختیار مراجعین خود قرار دهد. کلینیک ایرانیان افتخار دارد با همکاری بیش از ۱۵ فوق تخصص پوست و جراح پلاستیک و تغذیه رژیم درمانی خدماتی را عرضه کند که هماهنگ با آخرین یافته های علمی باشد.مخاطبان عزیز این سخنان بدانند با انتخاب مراکز مجاز و واجد مجوز به عنوان مرجع رفع مشکلات پوستی و زیبایی خود به تقویت هر چه بیشتر آنها خواهند پرداخت و کار را برای افراد غیر مسوول و فاقد مجوز سخت خواهد کرد.
وی گفت:ما به عنوان تنها درمانگاه تخصصی پوست ومو ولیزر هسته مرکزی کشور،از تمامی استانهای مرکزی کشور،مراجعه کننده داریم.اما برای معرفی کارهایی که ما در این درمانگاه نیاز به تعامل وهمکاری با رسانه ها وبویژه رسانه های فعال در عرصه امور بهداشت ودرمان هستیم.
دکترطاهایی خاطر نشان کرد:ما درحال حاضر ۱۵متخصص پوست مو ،دو فوق تخصص جراحی پلاستیک و..در این درمانگاه درحال فعالیت داریم ومی توانیم با قاطعیت اعلام کنیم درمانگاه ما در این زمینه در استان وهسته مرکزی کشور بی نظیر است.
وی در ادامه اظهار داشت:با توجه به اینکه هزینه های ما بعضا تا ۵۰درصد از تهران ارزانتر است،خیلی از مراجعین ما از تهران برای انجام مراحل درمانی خود به قم می آیند.
وخوشبختانه با افتتاح این درمانگاه در استان قم،دیگر خیلی از درمانهایی که شهروندان برای انجام آن به تهران می رفتند مانند لیزر درمانی ،کاشت مو،برداشت چربیهای زائد بدن و…،دیگر در قم انجام می شود وبا این کار بار هزینه های سفر از روی دوش هم استانی های خود بر داشتیم ویک گامی ارزنده در جهت ترویج توریسم درمانی را در استان قم برداشتیم.
دکتر طاهایی در ادامه افزود:هم اکنون در این درمانگاه،بهترین دستگاه های پیشرفته از قبیل لیزرجوان سازی صورت، لیزر موهای زائد صورت،لیزر رفع تاتو وضایعات پیگمانته،لپولیز،اندرمولب ،دستگاه لیفت ماساژ،و…،به کار گرفتیم وبابت این کار خود هزینه های هنگفتی را متقبل شدیم اما اعتقاد داریم که جلب رضایتمندی مردم باید دراولویت کارهای خود قرار گیرد وسپس منافع اقتصادی.وبرهمین اساس ما تا حد امکان در زمینه برخورد با مراجعه کنندگان،نهایت انصاف را به خرج می دهیم.
همچنین کاشت موهای قابل رشد ما در کیفیت بسیار عالی صورت می گیرد وباعث جذب علاقمندان ازسایر استانها به این درمانگاه شده است.
وی به هدف اصلی این درمانگاه اشاره کرد وعنوان کرد:هدف عمده ما تبدیل این درمانگاه به یک برند کشوری وبین المللی با نام قم است تاهموطنان عزیز ما بدانند که در شهر واستان قم سوای وجود اماکن ومذهبی،فرهنگی و…،مراکز درمانی مطرحی با برند واستانداردهای کشوری وجهانی نیزوجود دارد.
وی خاطر نشان کرد:هر آنچه که هم اکنون در خیلی از آرایشگاه های زنانه وبرخی از مطبهارخ می دهد،لیزر درمانی واقعی نیست ،چون پس از مدتی آن موهای زائد دوبار در خواهد آمد وبیشتر این مطبها وآرایشگاه ها از دستگاه های اجاره ای استفاده می کنند که تنها اثر موقت دارد ومن از همین مکان اعلام می کنم که تنها مرکز مجاز ومعتبر انجام اینگونه کارها باتظمین کیفیت،این درمانگاه می باشد ومتاسفانه برخی ها ازجهل وعدم آگاهی مردم سوءاستفاده نموده وجان ومال مردم را به خطر می اندازند که ما از مردم عزیز استان قم درخواست می کنیم که در این زمینه حواس خود را جمع کنند.
وی در ادامه گفت:هم اکنون ما در این درمانگاه فوق تخصصی،کلینیک لیزر درمانی که در آن کارهای کاهش موهای زائد بدن،جوانسازی پوست،درمان جوش های بدخیم مانندآکنه و..،رفع واصلاح تاتوو…انجام می شود،کلینیک زیبایی که درآن تزریق ژل جهت برجسته سازی لب وبرطرف کردن خط لبخند،تزریق بوتاکس به منظور حذف خطوط اخم،پیشانی،؟چین وچروک های صورت و…انجام می شود،کلینیک تخصصی مو که درآن کاشت موی سر،ابرو وصورت،با روش های جراحی وغیر جراحی انجام می شود،ودر آخر کلینیک لاغری که درآن حذف چربیهای زائد بدن با پیشرفته ترین دستگاه های موجود،کاهش سایز موضعی بدن،ارائه برناموی با اشاره به خدمات جدید این مرکز اظهار داشت:درمانگاه پوست وموی ایرانیان استان قم به یکی از پیشرفته ترین دستگاههای لیزر موجود در دنیا جهت درمان موهای زائد بدن و جدید ترین روش درمان چاقی های موضعی بدون بی هوشی وریسک اعمال جراحی مجهز شد.
دکتر طاهایی در مورد روش جدید درمان چاقی های موضعی این مرکز افزود: همه افرادی که به این روش درمان شده اند راضی بوده اند وحتی یک مورد عارضه در کل دنیا با استفاده از این روش گزارش نشده است.
مدیر در مانگاه پوست،مو ولیزر ایرانیان استان قم تصریح کرد:هیچ پزشکی در استان قم به جز این درمانگاه مجاز به انجام اعمال جراحی زیبایی نیست و افرادی که این کار را انجام می دهند،به علت نداشتن تخصص کافی و مجوزهای لازم،سلامتی مردم را به خطر می اندازند.
دکترطاهایی افزود:متاسفانه ماشاهد هستیم خیلی از پزشکانی که تخصصی در این زمینه ندارند در قم اقدام به امور درمانی در این زمینه می کنند.
وی تاکید کرد: ما بخش ویژه “پزشک الکترونیک ” را در سایت خود راه اندازی کرده ایم که بصورت رایگان پاسخگوی سوالات مردم خواهند بود.
وی با اشاره به نقش این درمانگاه تخصصی در مورد توریسم درمانی نیز گفت: ما مراجعه کنندگانی از کشورهای عراق،عربستان،لبنان و سایر کشورهای عربی داشته ایم که به دلیل پایین بودن قیمت اعمال جراحی وزیبایی در ایران به این مرکز جهت درمان مراجعه کرده ومی کنند.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگارما درباره تبلیغات وشایعات مطرح درباره برخی از قرصهای لاغری ،سرکه سیب و.. گفت: با ید بنا را بر کذب بودن این تبلیغات گذاشت مگر آنکه خلافش ثابت شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این مرکز تنها مرکز تخصصی وفوق تخصصی پوست وموی استان است که دارای مجوز هست،خاطر نشان کرد:ما از معدود مراکز درمانی کشور هستیم که همه موارد درمانی ما توسط پزشکان متخصص وفوق تخصص انجام می شود.
شایان ذکر است که درمانگاه پوست ومو ایرانیان در خیابان ۱۹دی قم مقابل کوچه۴۰ واقع شده است. وشماره تماس آن۰۲۵/۳۷۷۲۹۴۹۴می باشد.
گزارش از ح ک
پایان پیام/