“درایت و برنامه ریزی” دو ويژگي هاي بارز پليس و اورژانس

فرمانده انتظامي استان با اشاره به کاهش تلفات رانندگي در قم طي سال جاري، درایت و برنامه ریزی را از ويژگي هاي بارز پليس و اورژانس دانست. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي”در ابتداي ديدار با دکتر “محمد شهيدي” انتصاب وي را به رياست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم […]

فرمانده انتظامي استان با اشاره به کاهش تلفات رانندگي در قم طي سال جاري، درایت و برنامه ریزی را از ويژگي هاي بارز پليس و اورژانس دانست.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي”در ابتداي ديدار با دکتر “محمد شهيدي” انتصاب وي را به رياست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم تبريک گفت و با اشاره سختی کار سازمان های امدادی، تلاش، کارآمدی و انگیزه را از خصوصيات بارز مجموعه اورژانس برشمرد.

وي با اشاره به درایت و برنامه ریزی پليس و دستگاه‌های امدادی مانند اورژانس براي تحقق انتظارات مردم، هم افزايي بوجود آمده را در برآورده ساختن نیازهای مردم مهم ارزيابي کرد.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اين که بايستي به اهتمام مجموعه اورژانس قم و کارکنان فرماندهي انتظامي استان براي کسب رضايتمندي حداکثري مردم خدا قوت گفت، همه ارکان انتظامی در قم به خصوص پلیس راه و راهور که بیشترين ارتباط را با مجموعه اورژانس دارند براي تقويت اين همکاري ها اعلام آمادگي کرده و انتظارات پليس نيز از اورژانس کمک به اين نيرو براي کاهش تصادفات و تلفات رانندگي است.

سردار مجتبايي در ادامه با اشاره به کاهش تلفات رانندگي در سه مرحله صحنه تصادف، حین انتقال و بیمارستان طي ۱۰ ماه گذشته، رسيدن به اين مهم را به دليل برنامه‌ریزی و تلاش بيش از پيش مجموعه هاي پليس، اورژانس و مراکز بيمارستاني برشمرد.

دکتر شهيدي نيز در سخناني با بيان اين که مردم در حالت بحرانی با شماره هاي ۱۱۰ و ۱۱۵ تماس مي گيرند، گفت: در روز برفي بيش از هزار تماس از سوي خودروهاي گرفتار در برف با اورژانس قم گرفته شده که بيانگر اميد مردم به دو ارگان پليس و اورژانس در مواقع بحراني است.

رئيس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم افزود: تعامل میان پلیس و اورژانس ۱۱۵ قم بسیار عالی بوده به طوری که ما احساس هیچ گونه جدایی از يکديگر نمی کنیم.

دکتر شهيدي با اشاره به حجم مسافرت ها در ايام نوروز، گفت: یکی از مهم‌ترین نیازهای اورژانس قم براي خدمت رساني بيشتر در اين ايام، اسقرار در مکان هاي قابل دسترسي مانند عوارضی “قم-تهران” در کنار پليس و ارگان های امدادی مانند آتش نشانی و هلال احمر است.