داعشی‌ها با لابی امریکا به خاک عراق برمی‌گردند

الاسدی با اشاره به اخبار منتشره راجع به بازگشت داعش یا تشکیلاتی مشابه آن، اظهار داشت: ورود هزاران داعشی از مرز سوریه به عراق، پیش چشم نظامیان امریکایی، این سؤال را ایجاد می‌کند که چه کسی به آن‌ها اجازه عبور از مرز را می‌دهد؟ به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی […]

الاسدی با اشاره به اخبار منتشره راجع به بازگشت داعش یا تشکیلاتی مشابه آن، اظهار داشت: ورود هزاران داعشی از مرز سوریه به عراق، پیش چشم نظامیان امریکایی، این سؤال را ایجاد می‌کند که چه کسی به آن‌ها اجازه عبور از مرز را می‌دهد؟

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء درباره تلاش مجدد بیگانگان برای احیای تروریسم تکفیری در عراق هشدار داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین «علی الاسدی» با اشاره به اخبار منتشره راجع به بازگشت داعش یا تشکیلاتی مشابه آن، اظهار داشت: ورود هزاران داعشی از مرز سوریه به عراق، این سؤال را ایجاد می‌کند که چه کسی به آن‌ها اجازه عبور از مرز را می‌دهد؟
وی فاش کرد که تروریست‌ها با حمل سلاح سبک و مقداری طلا، پیش چشم اشغالگران از مجاورت پایگاه نظامی “عین الاسد” که تحت کنترل امریکایی‌هاست، بدون هیچ واهمه‌ای وارد خاک عراق شده‌اند.
مقام ارشد نُجَباء در ادامه از دولت عراق خواست که با ایفای نقش حاکمیتی خود، امنیت را در مرز سوریه تأمین کند.
الاسدی در پایان تأکید کرد: برای مقابله با این تجاوزها باید به ارتش و نیروهای امنیتی اجازه بدهیم تا نقش حقیقی خود را در دفاع از امنیت کشور عملیاتی کنند.