خوشه كسب وكار پوشاك قم رسما آغاز به كار كرد

همزمان با هفته وحدت و در آستانه ميلاد پيامبرگرامي اسلام حضرت محمدمصطفي(ص) خوشه كسب وكار قم با انتخاب عامل توسعه و صدور احكام شوراي راهبردي كارخود را در استان رسما آغاز كرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم؛ شعاعي در نشست مشترك رئيس اتحاديه، […]

همزمان با هفته وحدت و در آستانه ميلاد پيامبرگرامي اسلام حضرت محمدمصطفي(ص) خوشه كسب وكار قم با انتخاب عامل توسعه و صدور احكام شوراي راهبردي كارخود را در استان رسما آغاز كرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم؛ شعاعي در نشست مشترك رئيس اتحاديه، عامل توسعه خوشه  و اعضاء شوراي راهبردي خوشه پوشاك طي سخناني اظهارداشت: صنعت پوشاك در استان قم وبخصوص مناطق روستايي استان از جايگاه ويژه اي برخوردار است.

وي با بيان اينكه اين توانمندي بايستي با همدلي و با برنامه ريزي و حمايت راهبردي به برندسازي، رونق توليد، توسعه واحدهاي توليد از مشاغل خانگي به صنعتي و حضور در بازارهاي خارجي برسد گفت: شركت شهرك هاي صنعتي قم نيز با استفاده از تمام ظرفيت قانوني خود پشتيبان و حامي فعالان خوشه پوشاك استان است.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم با اشاره به وجود خوشه هاي كسب وكار متعدد در حوزه صنايع كوچك قم خاطرنشان کرد: عامل توسعه خوشه و مشاران آن در كنار مسئولان اتحاديه و شوراي راهبردي تجربيات موفق و شناسايي نقاظ ضعف خوشه هاي قبلي را در دست دارد لذا انتظار است با قدرت و قوت بيشتري براي جهش موفقيت در اين صنعت استان برنامه ريزي و گام بردارند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود وجود زائران ميليوني از داخل و خارج ايران در استان قم را فرصتي مغتنم براي فعالان اقتصادي برشمرد و اظهار داشت: يكي از محصولات مهم در سبد سوغات زائران پوشاك است و اين فرصت در اختيار توليدكنندگان قمي است تا براي برند سازي و حضور پررنگتر در سبد سوغات استان و حضور در بازارهاي خارجي تلاش كنند.

گفتني است در ادامه اين نشست اعضاء شوراي راهبردي خوشه كسب وكار پوشاك استان و عامل توسعه خوشه احكام خود را از مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم دريافت كردند.