خودروهایی که پس از سرقت قطعه قطعه شده و به فروش می رسیدند

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۶ عضو یک باند سرقت در قم خبر داد و گفت: متهمان پس از سرقت خودرو و موتورسیکلت آن ها را قطعه قطعه کرده و به فروش می رساندند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۶ عضو یک باند سرقت در قم خبر داد و گفت: متهمان پس از سرقت خودرو و موتورسیکلت آن ها را قطعه قطعه کرده و به فروش می رساندند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ شهید ایمانی فرماندهی انتظامی شهرستان قم، ۶ عضو یک باند سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: اعضای این باند که متشکل از ۴ مرد و ۲ زن هستند، سرقت هایی اعم از خودرو، موتورسیکلت، وسایل نجاری، باطری خودرو و پمپ کولر را انجام می دادند.

سرهنگ جعفریان با بیان این که متهمان ۲ دستگاه خودرو و ۸دستگاه موتورسیکلت را سرقت و آن ها را قطعه قطعه کرده و به فروش می رساندند، از اعتراف افراد به ۱۵ فقره انواع سرقت خبر داد و ارزش اموال مسروقه کشف شده را بیش از ۱۵۰ میلیون تومان بیان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با اعلام این که افراد دستگیر شده اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی دارند، افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

///////////////////

اعتراف سارقان تلفن همراه به ۲۰ فقره سرقت در قم

فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به دستگیری ۶ عضو باند سارقان تلفن همراه در قم، گفت: متهمان طی تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت تلفن همراه از سوی راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در قم، شناسايي و دستگيري متهمان در دستور کار پليس آگاهي استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با تشكيل تيم ويژه از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و استفاده از شيوه هاي خاص پليسي، همچنین بررسي جغرافیای جرم، سرکرده این باند شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامي استان قم اضافه کرد: متهم طی تحقیقات پلیس اذعان کرد پس از تشکیل یک باند سرقت با استفاده از موتورسیکلت در مناطق خلوت سوژه هایی اغلب کم سن و سال را انتخاب و در فرصتی مناسب تلفن همراه افراد را سرقت می کردند.

سردار آقاخانی با اشاره به دستگیری ۴ نفر از همدستان و یک نفر مالخر این پرونده، ارزش اموال مسروقه کشف شده را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامي استان قم گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.