خدمات نیروی انتظامی در ایام اربعین بسیار چشمگیر تر است

دادستان دادسرای نظامی نیروهای مسلح استان در بازدید از ایسگاه های ایست و بازرسی پلیس گفت: خدمات نیروی انتظامی در همه حال برجسته است اما در این ایام خدماتشان بسیار چشمگیر تر است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس “کمال فرهنگ نیا” که توسط معاون هماهنگ کننده، رئیس پلیس […]

دادستان دادسرای نظامی نیروهای مسلح استان در بازدید از ایسگاه های ایست و بازرسی پلیس گفت: خدمات نیروی انتظامی در همه حال برجسته است اما در این ایام خدماتشان بسیار چشمگیر تر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس “کمال فرهنگ نیا” که توسط معاون هماهنگ کننده، رئیس پلیس آگاهی استان و فرمانده انتظامی شهرستان قم همراهی می شد ،اظهار داشت: نیروهای خدوم فرماندهی انتظامی استان با شوق و علاقه قلبی و با چهره های بشاش و خندان به زوار امام حسین (ع) خدمت رسانی می کنند و با علاقه خاصی ماموریت شان را انجام می دهند و با اینکه به صورت فیزیکی در این راهپیمایی بزرگ کربلا شرکت ندارند ولی خودشان را در آنجا می بینند، باور ما این است که اجر حضور در این صحنه ها ی خدمت رسانی و تامین امنیت زائران ،کمتر از حضور در راهپیمایی کربلا نیست.

وی افزود: بازدید هایی که از ایسگاه های ایست و بازرسی پلیس داشتیم حاکی از عشق ، شور و نشاط برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران است و موکب فرماندهی انتظامی استان خستگی را از تن زوار بیرون می کند و واقعا ارزشمند است.

دادستان دادسرای نظامی نیروهای مسلح استان تاکید کرد: خدمات نیروی انتظامی در همه حال برجسته است اما در این ایام خدماتشان بسیار چشمگیر تر است.

وی ادامه داد: من برخورد پلیس با مسافران، رانندگان بویژه زوار خارجی را مناسب ، انقلابی ، برادرانه و اسلامی یافتم ،همه ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ ناب حسینی(ع) به آن ها منتقل کنیم.

فرهنگ نیا بیان داشت: در این ایام پلیس قم تعامل بسیارخوبی با مجموعه سپاه و بسیج دارد و من این ارتباط و تعامل را بسیار نزدیک و تنگاتنگ دیدم و این امر نشاگر اتحاد و همدلی بین نیروهای مسلح استان است که امیدوارم روز به روز نیز مستحکم تر شود.