خانه های هلال بخش خلجستان راه اندازی می گردد

جلسه هماهنگی راه اندازی خانه های هلال بخش خلجستان با حضور مدیرعامل،معاونین جمعیت هلال احمر استان قم و دهیاران بخش خلجستان در جمعیت هلال احمر شهر دستجرد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم سید احمد جدایی با اشاره به افتتاح جمعیت هلال احمر […]

جلسه هماهنگی راه اندازی خانه های هلال بخش خلجستان با حضور مدیرعامل،معاونین جمعیت هلال احمر استان قم و دهیاران بخش خلجستان در جمعیت هلال احمر شهر دستجرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم سید احمد جدایی با اشاره به افتتاح جمعیت هلال احمر شهر دستجرد که در ایام الله دهه فجر انجام شد گفت: این جلسه با همکاری دهیاران و خیرین محترم این بخش با هدف راه اندازی خانه های هلال در بخشداری خلجستان برگزار شد.

مسئول جمعیت هلال احمر بخش خلجستان افزود با توجه به هماهنگی و تعامل مطلوبی که با بخشداری بخش ایجاد شده بر آن هستیم که در آینده ای نزدیک خانه های هلال این بخش را راه اندازی نماییم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه بخش خلجستان و اینکه روستاهای این بخش به نسبت دور تر از روستاهای دیگر می باشد ، تأکید کرد که لازم هست که این خانه های هلال در اسرع وقت در این بخش راه اندازی گردد تا جوانان، آموزشهای امدادو نجات را فرا بگیرند و در پی آن بتوانیم تیمهای امدادی را در بخش خلجستان سازماندهی نماییم.

دکتر گل فشان در ادامه افزود: در صورت بروز حوادث در این بخش و با توجه به بعد مسافت که از مرکز استان تا بخش خلجستان داریم اگر ما بتوانیم تیمهای آموزش دیده امدادی را از همین جوانان بومی این بخش داشته باشیم قطعا تا رسیدن تیمهای امدادی از مرکز استان خدمات اولیه امداد را میتوانند انجام دهند و ضمن کاهش اثرات این حادثه جان همشهری های خود را نجات دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمردر پایان با شاره به مردمی بودن جمعیت هلال احمر از مردم و خیرین این بخش جهت مشارکت در تحقق برنامه های عام المنفعه جمعیت هلال احمر دعوت به عمل آورد.